ترکیب احتمالی لیورپول برابر رئال مادرید

در دیدار رفت نونیز و صلاح موفق شدند دو گل برای لیورپول به ثمر برسانند و در دیدار برگشت نیز شانس‌های اصلی قرمزها برای رسیدن به گل هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، لیورپول برای ادامه دادن به سفر اروپایی خود نیاز به یک شب رویایی و جادو در سانتیاگو برنابئو دارد. تیم آنچلوتی بازی رفت را با قدرت برد و حالا در پایتخت اسپانیا، رئال مادرید میزبان لیورپول است.

یورگن کلوپ هنوز غیبت لوئیز دیاز، تیاگو آلکانتارا و کالوین رمزی را در نظر دارد. اگرچه دیاز این هفته می‌توانست به تمرینات تیمش بازگردد، اما سرمربی آلمانی درباره او ریسک نکرد. البته لیورپول در دیدار برابر رئال مادرید بازیکنانی همچون نبی کیتا و گومز را نیز در اختیار ندارد.

بحران قرمزها در خط میانی کار را برای کلوپ سخت کرده است و جوردن هندرسون نیز به دلیل بیماری قادر به حضور در بازی برابر رئال مادرید نیست. به این ترتیب یورگن کلوپ کار سختی برای پر کردن خط میانی تیمش برابر رئال مادریدی دارد که بهترین هافبک‌های دنیا را به خدمت گرفته است.

عملکرد خوب ژوتا در بازی برابر بورنموث ممکن است باعث شده باشد تا کلوپ برای بازی دادن به او برابر رئال مادرید متقاعد شود. کودی گکپو و نونیز احتمالاً در ترکیب اصلی حضور داشته باشند و شاید کمبود هافبک باعث شود تا کلوپ بیشتر از مهاجمان خود در ترکیب اصلی استفاده کند.

ترکیب احتمالی لیورپول:

الیسون، آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، کیتا، صلاح، ژوتا، نونیز، گکپو.

کد خبر 648079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.