رونمایی از اسناد سجلی شهیدان «اسدی» و «معظمی» در همدان

آیین رونمایی از اسناد سجلی شهیدان «امین اسدی» و «فریدون معظمی» با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم رونمایی از اسناد سجلی شهیدان «اسدی» و «معظمی» اظهار کرد: آنچه از شهدا درس گرفتیم، این است که تمام وجود و زندگی خود را برای رضای خدا هدیه کردند.

استاندار همدان مجموعه بنیاد شهید را مجموعه‌ای خدمت‌گزار و بی‌منت دانست و افزود: این بنیاد تمام توان خود را وقف خدمت به جامعه معزز و ارزشمند خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان کرده است.

وی با انتقاد از برخی مدیران که با وجود عکس شهدا در محل کار خود برعکس آرمان و اندیشه‌های شهدا عمل می‌کنند، اضافه کرد: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم و باید خدمت‌گزار جامعه و کشوری باشیم که شهدا برای حفظ آن جان خود را تقدیم کرده‌اند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این مراسم به مقام والای شهدا نزد خداوند و ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا در جامعه اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم فرهنگ و اندیشه شهدا را در جامعه گسترش دهیم.

مجید صفدریان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولان ارشد استانی به خانه شهدا و قدردانی از حمایت و پشتیبانی از بنیاد در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان، گزارش اجمالی از اجرای طرح سپاس، اسناد افتخار، پایش سلامت خانواده‌های ایثارگر و ساخت دو مستند تلویزیونی از شهدا ارائه کرد.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده‌های معظم شهید محمد غفاری، اسدی و معظمی، همچنین فرزند شهید نوروزی و همسر شهید غنی‌زادگان و دو نفر از خادمان شهدا بخشی و ایرانپور تجلیل شد.

کد خبر 648062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.