گام به گام خرید سفرکارت علی بابا
سفرکارت

از دیرباز تا کنون انسان‌ها با هدیه‌دادن به یکدیگر، تلاش می‌کردند تصویر خوبی از خودشان در ضمیر ناخودآگاه آن‌ها ثبت کنند.

با نگاهی به داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی می‌توانیم به اهمیت هدیه‌دادن در روزگار قدیم پی ببریم! اکنون نیز این ترفند دوست‌داشتنی به‌عنوان راهی برای نشان‌دادن حسن‌نیت افراد به یکدیگر استفاده می‌شود.

مدیران سازمان‌های بزرگ و کوچک با هدیه‌دادن به مخاطبان خاصشان، اعتبار برند و سازمان را در ذهن آن‌ها پررنگ می‌کنند. هرچند این کار موضوعی ساده و پیش پا افتاده به‌نظر می‌رسد؛ اما از نگاه روانشناسی کسب‌وکار، می‌تواند باعث رونق بیشتر و توسعه بیزینس آن‌ها شود.

سفر کارت علی بابا یکی از جذاب‌ترین هدایای سازمانی است که مدیران شرکت‌ها و اعظای تیم منابع انسانی سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند. جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصول گردشگری علی‌بابا در مدت کوتاهی توانسته جایش را میان مخاطبانش باز کند و به ایده‌ای نوین برای اعطای هدایای سازمانی تبدیل شود! در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه‌بر معرفی بیشتر این کارت هدیه سفر، گام به گام خرید سفرکارت علی بابا را هم با هم مرور کنیم.

چرا هدیه سازمانی؟

سازمان‌های موفق مدت‌هاست به این نتیجه رسیده‌اند که اعطای هدیه سازمانی چقدر روی توسعه برند اهمیت دارد. البته هنوز هم بعضی مدیران شرکت‌ها، اهمیت تهیه هدیه سازمانی را انکار می‌کنند؛ اما تجربه نشان داده اعطای هدیه سازمانی به‌عنوان یکی از ایده‌های موفقیت‌آمیز برای گسترش روابط تجاری و توسعه سازمان شناخته می‌شود.

سفرکارت

البته این به آن معنی نیست که هر نوع کالا یا خدماتی را به‌عنوان هدیه سازمانی درنظر بگیریم. این نوع از هدایا جنبه رسمی دارند و باید درعین شیک و جذاب بودن، احساسات مخاطب را هم درگیر کنند. از همین تعریف ساده پی می‌بریم که دیگر دوران خرید تقویم، خودکار، ست وسایل اداری و... گذشته؛ زیرا آنطور که باید، دست روی احساسات مخاطب نمی‌گذاشتند!

هدیه سازمانی باید طوری طراحی شود که نام برند و سازمان را همیشه گوشه ذهن مخاطب نگه دارند. ماموریت خرید هدیه برای سازمان زمانی موفقیت‌آمیز می‌شود که مخاطب با یادآوری هدیه، لبخندی گوشه لبش بنشیند!

شرکت سفرهای علی‌بابا محصولی را تهیه کرده تا دغدغه همیشگی اعضای تیم منابع انسانی یا HR را سروسامان دهد. سفر کارت علی بابا ایده‌ای خلاقانه در زمینه هدایای سازمانی محسوب می‌شود؛ بنابراین بیشترین اثرگذاری را روی مخاطب خواهد داشت. با خرید سفرکارت درواقع روی مخاطبانتان سرمایه‌گذاری می‌کنید تا در گسترش سازمان و رونق بیشتر آن همراهتان بمانند.

زمانی‌که مخاطبان موردنظرتان با سفرکارت به‌شکل تنها یا همراه با خانواده به سفر می‌روند، خاطراتی شیرین را در حافظه‌شان ثبت می‌کنند. سازمان یا برند همیشه در این خاطرات به‌یادماندنی سهیم است. پس خیلی دور از انتظار نیست که مخاطب حسن‌نیت شما را قلبا بپذیرد و در مسیر توسعه سازمان کنارتان بماند.

مخاطب سفرکارت

صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند هدیه سازمانی سفرکارت را برای مشتریان، همکاران و شرکای تجاری‌شان درنظر بگیرند. شرکت سفرهای علی‌بابا هنوز برنامه‌ای را برای اعطای کارت هدیه سفر به دوستان به‌صورت شخصی اجرا نکرده است. اگر مدیر شرکتی کوچک یا بزرگ هستید، سفرکارت را به مشتریان وفادارتان هدیه دهید. دریافت هدیه از سازمان به آن‌ها اطمینان می‌دهد که جای درستی را برای خرید خدمات یا کالا انتخاب کرده‌اند.

آیا دوست دارید گروه مشتریانتان بزرگ‌تر از قبل شود؟ دراین‌صورت باید تکنیک طلایی هدیه‌دادن را روی مشتری‌های بالقوه هم پیاده کنید. سفرکارت را در مبالغ دلخواه به آن‌ها هدیه دهید تا در خرید بعدی‌شان سراغ سازمان شما بیایند! با این روش مشتری‌های بالقوه را به همراهانی بالفعل بدل خواهید کرد.

سفرکارت

گروه دیگر مخاطبان سفر کارت علی بابا همکارانتان هستند. سفرکارت را برای مناسبت‌های مختلف تقویمی، تقدیر و تشکر از عملکرد خوب، جشن تولد و ازدواج و... به همکارانتان هدیه دهید تا همراهی آن‌ها را در دستیابی به اهداف سازمان تضمین کنید. ارتباطتان با شرکای تجاری در سازمان یا رقبا چطور است؟ برای بهبود روابط تجاری و گسترش ارتباطات در زمینه تجارت و اقتصاد، می‌توانید از سفر کارت علی بابا کمک بگیرید. یکی از نتایج بهبود ارتباطات تجاری، گسترش فضای کسب‌وکار و توسعه سازمانتان خواهد بود.

خرید سفرکارت از شرکت سفرهای علی‌بابا

پیش از خرید سفرکارت بد نیست نگاهی به سایت علی‌بابا بیندازید تا بیشتر با ویژگی‌ها و امکانات این کارت هدیه سفر آشنا شوید. در صفحه معرفی محصول سفر کارت علی بابا روش‌های خرید سفرکارت نوشته شده است. شما باید در همین صفحه درخواستتان را برای سفارش سفرکارت ثبت کنید.

برای ثبت درخواست باید اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل، توضیحات، مبلغ کل درخواستی و نام برند و سازمان را بنویسید و بعد روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید. روش دیگر خرید این هدیه سازمانی ناب، ارسال ایمیل به آدرس safarcard@alibaba.ir و درخواست سفارش سفرکارت است. شما همچنین می‌توانید با شماره 02100000000 تماس بگیرید و درخواستتان را مطرح کنید.

اگر در هریک از مراحل خرید سفر کارت علی بابا با مشکلی روبه‌رو شدید، روی کمک تیم پشتیبانی حساب کنید. 350 کارشناس تخصصی پشتیبانی به‌شکل 24 ساعته و در همه روزهای هفته آماده هستند تا مشکلات شما را شنیده و برای حلشان راهنمایی‌تان کنند. بخش پشتیبانی یکی از نقاط قوت مجموعه علی‌بابا به‌حساب می‌آید. این تیم آنقدر حرفه‌ای عمل کرده که توانسته رضایت 97.2 درصدی کاربران را جلب کند. پشتیبانی مشتریان در مجموعه علی‌بابا به دو روش تلفنی و آنلاین انجام می‌شود.

کد خبر 648048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.