عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ اسفندماه

در این بسته خبری از نصب بزرگترین مجموعه بازی کودکان در پارک ساحلی شهر سوزا جزیره قشم تا اجرای طرح استقبال از بهار در بوستان‌های قزوین و ۳۵۰ بار تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی اراک در آخرین سه‌شنبه سال به صدا درآمد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۱۲.۳ میلیارد تومان برای توسعه فضای ورزشی در مناطق کم برخوردار تبریز هزینه شد

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با اشاره به نگاه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار در حوزه اجتماعی و ورزشی، گفت: در این راستا ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در ماه‌های اخیر برای توسعه فضای ورزشی در این مناطق هزینه شد.

نصب بزرگترین مجموعه بازی کودکان در پارک ساحلی شهر سوزا جزیره قشم

عبدالله تشه، شهردار سوزا از توابع بخش شهاب شهرستان قشم گفت: در آستانه نوروز ۱۴۰۲ و به منظور میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به این شهر بندری سرزمین آب و آفتاب بزرگترین مجموعه بازی کودکان (وسایل، تجهیزات و زمین بازی) در پارک ساحلی این شهر نصب و راه‌اندازی شد.

بقایای دود و آتش از چهره شهر پاک شد / به دنبال «ارزان کردن» تهران هستیم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: در مراسم چهارشنبه آخر سال ۱۲ هزار پاکبان از نیمه‌های شب گذشته مشغول نظافت بقایای دود و آتش در شهر شدند.

۳۵۰ بار تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی اراک در آخرین سه‌شنبه سال به صدا درآمد

آتش‌پاد سوم «محسن فضلی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: ۳۵۰ بار تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی این شهر در آخرین سه‌شنبه سال جاری به صدا درآمد.

طرح استقبال از بهار در بوستان‌های قزوین اجرا شد

محمد صالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار گفت: کاشت گل‌های فصلی و واکاری درختان و ارتقای سیستم روشنایی بوستان‌ها و فضای سبز طولی معابر در این طرح عملیاتی شد.

۲۷ مورد آتش‌سوزی، چهارشنبه آخر سال در یزد ثبت شد

سیدمحمد حسینی پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در چهارشنبه آخر سال مجموعاً ۲۷ مورد آتش سوزی در شهر یزد رخ داد.

کد خبر 647961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.