هدیه ویژه محرم نویدکیا به سرمربی سپاهان! + عکس

دست سرمربی سپاهان با جوانان منتخب نویدکیا برای چینش ترکیب باز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با هدایت محرم نویدکیا راهی رقابت‌های لیگ برتر شد و در دومین سال حضور اسطوره این باشگاه روی نیمکت، مقام سوم را از آن خود کرد.

در هر حال نویدکیا علی‌رغم اینکه می‌توانست یک فصل دیگر هدایت طلایی‌پوشان را بر عهده داشته باشد تصمیم گرفت تیم پرمهره خود را تحویل یک سرمربی با تجربه‌تر بدهد تا نماینده اصفهان پس از چندین سال ناکامی در کسب عنوان قهرمانی بالاخره روی سکو بایستد و بدون تردید یکی از عوامل موفقیت سپاهان در این فصل همان تیم پرمهره و آماده‌ای است که محرم نویدکیا در اختیار مورایس قرار داد.

اگر چه در میان بازیکنان زردپوش نام ستاره‌های فوتبال ایران به چشم می‌خورد اما نباید فراموش کرد یکی از دستاوردهای سرمربی سابق سپاهان نگاه ویژه به رده‌های جوان این تیم بود و همین مسئله سبب شد آریا یوسفی در حضور بازیکنان باتجربه شانس بازی در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان را پیدا کند.

ماجرا از این قرار است که فصل گذشته آریا یوسفی هافبک ۲۰ ساله طلایی‌پوشان با نظر مستقیم محرم نویدکیا به تیم بزرگسالان پیوست و به دلیل اینکه وی توانایی بازی در پست دفاع راست را هم دارد. نویدکیا گاهی از یوسفی به عنوان مدافع راست اما به صورت یار تعویضی استفاده می‌کرد و به طور کلی این بازیکن جوان تنها در چهار بازی و در مجموع ۲۷ دقیقه برای تیم خود راهی میدان شد.

برخلاف اسطوره طلایی‌پوشان، ژوزه مورایس از بازیکن انتخابی نویدکیا بیشتر استفاده کرد و در ۹ بازی او را در فضای بازی قرار داد تا یوسفی در این فصل، ۱۷۷ دقیقه فرصت اثبات توانایی‌های خود به کادر فنی طوفان زرد را داشته باشد.

در هر حال این بازیکن علی‌رغم اینکه تنها در یک جدال و در غیاب رامین رضائیان فرصت حضور در چینش اولیه سپاهان را پیدا کرد اما برابر پرسپولیس که به عنوان جانشین رضائیان در نیمه دوم راهی میدان شد با عملکرد مطلوب خود به نوعی زمینه گل سه امتیازی شاگردان مورایس را فراهم کرد و شاید بتوان گفت هدیه محرم نویدکیا به سرمربی فعلی سپاهان، انتخاب این بازیکن آینده‌دار برای تیم بزرگسالان سپاهان است که در ادامه راه می‌تواند گره‌گشای تیم خود باشد.

هدیه ویژه محرم نویدکیا به سرمربی سپاهان!+عکس

کد خبر 647946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.