جان باختن ۳ تن در حوادث چهارشنبه‌سوری در تهران

استاندار تهران گفت: امشب _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ سه تن در پی حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری در تهران جان باختند.

به گزارش ایمنا، علیرضا فخاری در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره وضعیت استان تهران در چهارشنبه سوری اظهار کرد: امشب به عنوان یک شب خاطره‌انگیز برای مردم است چهارشنبه سوری به عنوان یک سنت از گذشته برای ابراز شادی مردم بوده است و پلیس و سایر عوامل برای آنکه مردم در آسایش باشند حضور کافی و کاملی در میدان دارند.

وی ادامه داد: سایر دستگاه‌ها هم در قالب مجموعه قرارگاه تاکتیکی امام علی (ع) حضور دارند تا به موقع نیازهای مردم را تأمین کنند و این نقطه اوج همکاری بین دستگاهی است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شاهد فضای توأم با آرامش و وضعیت عادی در تهران هستیم گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا به امروز سه نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد و ۵۳ نفر نیز مصدوم شدند.

فخاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا از اعضای گروه‌های خرابکارانه اقداماتی انجام داده‌اند یا خیر گفت: دشمنان برای ضربه زدن به ایران همواره فرصت طلبی می‌کنند تا مقابل مردم بایستند و طبیعی است در هر موضع و مواضعی تهدیداتی را انجام می‌دهند اما بسیاری از توطئه‌ها خنثی شد و تا به این ساعت یکی از آرام‌ترین شب‌های سال را در مقایسه با چهارشنبه سوری سال‌های قبل داشتیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 647939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.