کاهش روند آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری

رئیس اورژانس کشور از کاهشی بودن روند آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: ۸۱۵ نفر در روز جاری مصدوم شده‌اند.

به گزارش ایمنا، جعفر میعادفر، رئیس اورژانس کشور با تشریح آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: آمار کل مصدومان از اول بهمن‌ماه تاکنون هزار و ۱۷۲ نفر بوده است که ۱۳۹ نفر در بیمارستان بستری شدند و حال هشت نفر از این افراد خوب نیست و در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه متأسفانه ۱۰۴ مورد قطع عضو، ۳۳۹ مورد آسیب به چشم و ۳۳۳ مورد سوختگی داشته‌ایم، تصریح کرد: بیشترین فراوانی مربوط به استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بوده است.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه تعداد کل مصدومان امروز ۸۱۵ نفر است، گفت: از این تعداد، ۱۳۶ نفر بستری هستند و سه نفر در بخش مراقبت ویژه قرار دارند که یک نفر فوتی نیز امروز گزارش شده است.

میعادفر خاطرنشان کرد: امروز نیز ۵۶ مورد قطع عضو، ۲۲۲ مورد آسیب به چشم و ۱۹۲ مورد سوختگی داشته‌ایم و به دو دستگاه آمبولانس ما آسیب رساندند و بیشترین فراوانی مربوط به همین سه استان بوده است.

وی تصریح کرد: به طور کلی تا این لحظه آمارها نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

کد خبر 647924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.