۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
زمان معارفه قلعه‌نویی مشخص شد

مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان روز بیست‌وهشتم اسفندماه و پس از مجمع فدراسیون فوتبال، در حضور اصحاب‌رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ به‌همراه مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی به بازدید از امکانات مرکز ملی فوتبال مثل ساختمان پک، زمین شماره ۲ این مرکز و.... پرداخت. گفتنی است قرار است مراسم معارفه این سرمربی با حضور اصحاب‌رسانه پس از بازگشت مهدی تاج از سفر رواندا به تهران برگزار شود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حال حاضر برای شرکت در کنگره انتخاباتی فیفا همراه با هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون به رواندا سفر کرده و قرار است شنبه هفته آینده به ایران بازگردد. همچنین مسئولان فدراسیون درصدد هستند پس از مجمع بیست‌وهشتم اسفندماه که صبح آن روز برگزار می‌شود، مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی و دستیارانش را برگزار کرده و عصر همان روز نیز اردوی تیم ملی برای فیفادی نوروز آغاز خواهد شد.

قرار است امیر قلعه‌نویی برای قطعی‌شدن نفرات مدنظرش در کادرفنی تیم ملی پس از گفت‌وگو با مهدی محمدنبی، صحبت‌هایی نیز با تاج داشته باشد و باید منتظر بمانیم تا در نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی ایرانی خود ملی‌پوشان دعوت‌شده از سوی امیر قلعه‌نویی را بشناسیم. این در شرایطی است که تیم ملی بیشتر از دو ماه بود که سرمربی نداشت و احتمال می‌رود در اردوی اول نفرات قبلی دعوت شوند تا پس از برگزاری چند اردو و بازی دوستانه، تغییرات موردنیاز کادرفنی صورت بپذیرد.

کد خبر 647913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.