تعمیر و بازسازی مخازن زباله سطح شهر

شهردار قزوین گفت: شهرداری به منظور جلوگیری از نشت شیرابه زباله‌ها از مخازن و انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری، مخازن فرسوده سطح شهر را تعمیر و بازسازی کرده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از جمع‌آوری مستمر شاخه‌های درختان حاصل از اجرای عملیات هرس از سطح شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: اکیپ‌های فنی هرس در راستای تمهیدات ترافیکی و با توجه به مراسم چهارشنبه‌سوری، بلافاصله پس از اتمام عملیات هرس، نسبت به جمع‌آوری و انتقال ضایعات گیاهی اقدام کردند.

وی افزود: با توجه به ایجاد گره ترافیکی میدان ارتش به دلیل ورود خودروها به خیابان پادگان، از میدان سیدحسن نصراله به سمت چهارراه ولی‌عصر (عج)، مسیر جنوب به شمال ورودی به سمت پادگان تا پایان سال جاری مسدود است.

شهردار قزوین از تعمیر مخازن زباله سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از نشت شیرابه زباله‌ها از مخازن و انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری، مخازن فرسوده سطح شهر توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره شش خدمات مدیریت پسماند شهرداری تعمیر و بازسازی شد.

صباغی اضافه کرد: پاک‌سازی معابر، پیاده‌رو و انهار خیابان‌های قائم، شهید الهیاری، پیروزی و اتحاد در طرح استقبال از بهار توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین در دست اجرا است.

وی از نصب کنتور آب و توسعه انشعابات آب و فاضلاب در پروژه فرهنگسرای هادی‌آباد خبر داد و تصریح کرد: شست‌وشو و پاک‌سازی انهار سطح شهر با خودروی جنتکس به منظور پیشگیری از انتشار بوی نامطبوع توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین، بنا به درخواست شهروندان انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات تخریب جداول فرسوده محله جانبازان در ناحیه مهدیه ادامه دارد، گفت: با هدف هدایت مناسب آب‌های سطحی و زیبایی بصری شهر، جداول فرسوده و شکسته در سطح منطقه سه تخریب و جدول‌گذاری مجدد انجام می‌شود.

صباغی با بیان اینکه جمع‌آوری نخاله و خاکبرداری مازاد در ناحیه مینودر به منظور بازگشایی کوچه مالک‌اشتر و رعایت بهداشت در محلات در دستور کار شهرداری منطقه سه قرار دارد، افزود: عملیات رنگ‌آمیزی جداول معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه چهار در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: به منظور استقبال از فصل بهار، در آستانه سال نو و در راستای فضاسازی مناسب و زیبایی شهر، عملیات رنگ‌آمیزی جداول معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه توسط حوزه معاونت عمرانی در حال انجام است.

کد خبر 647911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.