ایران ۷ _ تاجیکستان ۰ / جشن چهارشنبه‌سوری دختران نوجوان ایران مقابل تاجیک‌ها

تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان در بازی دوم خود در رقابت‌های کافا زیر ۱۷سال برابر تاجیکستان جشنواره گل به‌راه انداختند و با پیروزی هفت بر صفر به صعود امیدوار شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت محلی (ساعت ۱۵:۰۰ به‌وقت تهران) تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های فوتبال منطقه مرکزی آسیا موسوم به کافا (زیر ۱۷ سال) در ورزشگاه هیسار شهر دوشنبه به‌مصاف تاجیکستان رفت و موفق شد با نتیجه قاطعانه ۷ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

سمیه اسماعیلی (دقایق ۳۶، ۷۸ و ۱+۹۰)، مریم دینی (۶۷ و ۳+۹۰) و مائده بیرنگ (دقیقه ۲۷؛ پنالتی) و شادان شاهمیری (دقیقه ۸۹) برای ایران در برابر تاجیکستان گلزنی کردند. گفتنی است سمیه اسماعیلی در پایان این دیدار به‌دلیل به‌ثبت رساندن سه‌گل و نمایش خیلی‌خوب به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها با تیم‌های ملی ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان هم‌گروه است و با پیروزی در بازی امروز، موفق شد نخستین برد خود را پس از تحمل شکست در بازی اول به‌دست بیاورد و با تفاضل‌گل بهتر نسبت به قرقیزستان به رتبه سوم جدول صعود کرد.

ایران ۷ _ تاجیکستان ۰ / جشن چهارشنبه‌سوری دختران نوجوان ایران مقابل تاجیک‌ها

به گزارش ایمنا، ملی‌پوشان ایران که در دیدار نخست مقابل ازبکستان شکست خورده بودند با عبور از تاجیکستان امیدهای خودشان را برای صعود زنده نگه‌داشتند و باید در بازی سوم و پایانی، روز _پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفندماه روبه‌روی قرقیزستان بایستد و هر تیمی پیروز آن دیدار شود پس از ازبکستان به‌عنوان تیم دوم راهی دور بعد می‌شود.

کد خبر 647889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.