۷۰۰ مدرسه و ۶۰۰۰ کلاس آماده پذیرایی از فرهنگیان نوروزی در اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برنامه‌ریزی بیش از هفت هزار فضا برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تعداد ۷۰۰ مدرسه و شش هزار کلاس آماده پذیرایی از فرهنگیان نوروزی در اصفهان است.

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره ستاد اسکان نوروزی، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها از چهار ماه پیش برای اسکان نوروزی سال ۱۴۰۲، تلاش کرده‌ایم در سال جدید به نحو مطلوب‌تری میزبان فرهنگیان و هم‌وطنان باشیم.

وی با اشاره به اسکان بیش از ۷۵۰ هزار نفر در نوروز سال ۱۴۰۱، ادامه داد: برای امسال بیش از هفت هزار فضای اسکان جهت فرهنگیان و میهمانان نوروزی برنامه‌ریزی شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اعلام آغاز برنامه‌های اسکان نورزی ۱۴۰۲، افزود: مدارس پس از تعطیلی به فضاهای تخصیص داده شده اسکان نوروزی خواهند پیوست.

وی تأکید کرد: یک ستاد مرکزی اسکان در محل اداره کل و شش ستاد اسکان نوروزی در نواحی شهر اصفهان در نظر گرفته شده است و شهرستان‌ها هر کدام جداگانه داری ستادهای اسکان هستند.

مدینه با بیان اینکه ۷۰۰ مدرسه و شش هزار کلاس برای اسکان میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است، گفت: مراکز رفاهی با ظرفیت ۳۰۰ نفر، اردوگاه شهید بهشتی با ظرفیت یک هزار نفر و ویلا سرای چادگان را نیز با ۲۰ عدد ویلا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است، افزود: همکاری شایسته‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی استان برای آماده‌سازی ستادهای اسکان با مجموعه آموزش و پرورش انجام شد تا از هر جهت تدارک فضایی ایمن برای اسکان دیده شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آماده‌سازی هفت هزار فرش، تأمین تجهیزات تلویزیون و یخچال، خاطرنشان کرد: اقلام بهداشتی در اختیار سرایداران قرار داده شده و جلسات توجیهی متعددی با مدیران و سرایداران گرفته شد تا فرایند میزبانی به نحو احسن انجام گیرد.

کد خبر 647864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.