ایجاد سایت بانوان در ۸ پارک مشهد

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در هشت پارک بزرگ‌مقیاس شهری، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد سایت بانوان انجام شده است که بعضی از آن‌ها به‌زودی بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، فاطمه سلیمی در مراسم آغاز به‌کار رسمی باشگاه‌های «ریحانه»، «مهرانه» و «ترنم زندگی»، اظهار کرد: در برنامه‌های مدیریت شهری، طی ادوار مختلف، خلأ توجه به حوزه زنان و نیازهای این قشر از جامعه بسیار محسوس بود.

وی با تاکید بر اینکه نیازهای بانوان باید به دست بانوان پاسخ داده شود و برطرف شود، افزود: از سوی دیگر، اعتبار متناسبی نیز ویژه تشکل‌های حوزه بانوان نداشتیم و برآیند این نقصان‌ها موجب شد تا شورای ششم، برای اولین بار نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه بانوان و خانواده اقدام کند.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این کمیسیون با هدف مطالبه هدفمند خواسته‌های حوزه بانوان شکل گرفت و به دنبال ایجاد ساختاری متناسب با آن هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه بانوان را در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجدانه دنبال کردیم، گفت: توسعه پارک‌ها و زیرساخت‌های شهری ویژه بانوان، مصداق بارز عملیاتی شدن این رویکرد در حوزه سخت‌افزاری است؛ در هشت پارک بزرگ‌مقیاس شهری، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد سایت بانوان انجام شده که بعضی از آن به‌زودی بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 647859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.