پیش‌بینی تداوم رگبار پراکنده و وزش باد شدید در اصفهان / دما تغییر محسوسی ندارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌های رگباری پراکنده در بعضی مناطق، گفت: از بعدازظهر فردا با گذر موج شمالی، گاهی افزایش ابر و برای روز پنجشنبه باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال رگبار پراکنده را انتظار داریم.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان است. بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی تا نیمه ابری و مه رقیق گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تداوم بارش‌های رگباری پراکنده امروز در برخی مناطق به ویژه نیمه شرق استان اصفهان، افزود: از عصر فردا با گذر موج شمالی، گاهی افزایش ابر و برای روز پنجشنبه باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال رگبار پراکنده انتظار داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره بیشترین بارندگی شهرستان‌های استان اصفهان تا صبح امروز، تصریح کرد: در این مدت بیشترین بارندگی‌ها به ترتیب در شهرستان پادنای سمیرم با ۵.۲ دهم میلی‌متر، میمه ۴.۹ دهم میلی‌متر، انارک نائین ۴.۷ دهم میلی‌متر، سمیرم ۳.۹ دهم میلی‌متر، فریدون شهر با ۲.۵ میلی‌متر، چادگان ۲.۳ دهم میلی‌متر، داران ۱.۶ دهم میلی‌متر و شهر اصفهان یک میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین‌میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 647850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.