نیروهای آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخرسال در آماده‌باش هستند

شهردار زرین‌شهر گفت: کارکنان و تیم عملیاتی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در شب چهارشنبه‌سوری برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی یا تسریع در امداد رسانی به حادثه دیدگان در آماده باش کامل هستند.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: براساس آمار موجود زرین‌شهر طی سال‌های گذشته یکی از ایمن‌ترین شهرهای ایران در چهارشنبه پایان سال بوده و این روز را با کمترین خسارت پشت سر گذاشته است، اما با توجه به اهمیت جلوگیری از حوادث احتمالی کارکنان و تیم عملیاتی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در شب چهارشنبه سوری برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی یا تسریع در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: سامانه ۱۲۵ با تمام ظرفیت امروز و امشب به شهروندان خدمات می‌دهد، از این رو شهروندان در صورت بروز هرگونه حریق یا حادثه، ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت با این سامانه تماس بگیرند و مراتب را با ذکر نوع حادثه و نشانی دقیق اطلاع دهند.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به طرح جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده در آستانه چهارشنبه پایان سال، تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری با هدف جلوگیری از روشن کردن لاستیک‌های فرسوده در معابر و خیابان‌ها در چهارشنبه پایان سال توسط برخی افراد اقدام به جمع‌آوری لاستیک‌های و شاخ و برگ‌های خشک از سطح شهر کردند تا از آلودگی هوا و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به نقش والدین در کاهش حوادث و رفتارهای پرخطر فرزندان در چهارشنبه پایان سال، اضافه کرد: نیاز است والدین در روزهای پایانی سال، مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند و آنها را از خطرات استفاده از مواد آتش‌زا آگاه کنند.

اسماعیلی‌احمدی تاکید کرد: شهرداری زرین شهر همه تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر، برگزاری آموزش‌های چهره به چهره، آموزش‌های لازم و خاص را به شهروندان ارائه دهد تا آگاهی بخشی مناسب صورت گیرد.

وی گفت: امیدواریم شهروندان با رعایت اصول امینی در برپایی جشن چهارشنبه پایان سال به کمک نیروهای شهرداری و امدادی بیایند تا این شب را بدون کوچک‌ترین آسیبی سپری کنیم.

کد خبر 647817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.