انقلاب به مردم آموخته عدالت را مطالبه کنند / اعتراض مردم نشانه حیات اجتماعی

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران خدمات نظام را نادیده نمی‌گیرند اما معترض هستند و راه اعتراض را باید گشود؛ مردم ایران کشورشان را دوست دارند. راه اغتشاش طراحی شده توسط دشمنان اسلام را باید مسدود کنیم؛ اعتراض مردم نشانه حیات اجتماعی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن شجاعی‌علی‌آبادی در نشست علنی صبح امروز _سه‌شنبه، بیست‌وسوم اسفندماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: مردم ایران خدمات نظام را نادیده نمی‌گیرند اما معترض هستند و راه اعتراض را باید گشود؛ مردم ایران کشورشان را دوست دارند، لذا راه اغتشاش طراحی شده توسط دشمنان اسلام را باید مسدود کنیم؛ اعتراض مردم نشانه حیات اجتماعی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به مردم آموخته است عدالت را مطالبه کنند و در برابر ظلم ساکت نباشند؛ بنابراین هم برابر ظلم کلان اسکتبار جهانی فریاد می‌زنند و هم برابر ظلم‌های خُرد که در گوشه و کنار این نظام توسط برخی از کارگزاران روا داشته می‌شود، ساکت نمی‌نشینند؛ چون نظام را اقامه‌کننده عدالت می‌دانند و از آن توقع اعمال عدالت را دارند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان دشمنان ملت، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را متهم به دیکتاتوری می‌کنند، این تهمت بزرگ فرصتی فراهم آورده است تا دلسوزان انقلاب هم به تبیین پایگاه ولایت فقیه بپردازند و هم عملکرد مقام معظم رهبری را تشریح کنند.

وی با اشاره به وظایف رهبری در این نظام ادامه داد: رهبری ناخدای کشتی ایران است و موضوعات اجرایی متوجه قوای سه‌گانه نظام، رهبری این نظام به بهترین وجه وظیفه خود را انجام داده و اگر نقصی وجود دارد، این نقص متوجه امثال من در قوای سه‌گانه نظام است.

شجاعی وظیفه رهبری را صیانت از ریل پیشرفت در کشور دانست و گفت: اگر حرکت قطار کند است یا در داخل قطار نابسامانی وجود دارد، بازگشت آن به مسئولان قوای سه‌گانه نظام خواهد بود.

وی خطاب به مردم گفت: رهبری این نظام در زندگی فردی همچون شما زندگی می‌کند و به عنوان ناخدای کشتی انقلاب اسلامی‌، ایران را از منطقه‌ای به سلامت عبور داده است که جنگ‌های ویران کننده، کودتاهای سیاسی، دیکتاتوری‌های شاهانه بسیاری از کشورهای این منطقه را به ویرانه تبدیل کرده است.  ولایت فقیه ضامن دموکراسی در این کشور بوده است، اگر رهبری نبود، چندین بار دیکتاتوری‌هایی به این کشور تحمیل می‌شد که حتی گاهی ناشی از انتخابات بود و خواب ریاست جمهوری مادام‌العمر دیده بودند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رهبری به اغراق دشمنان ابرحریفی است که در برابر انبوه دشمنی‌ها نسبت به ملت، ایران را به سلامت عبور داده و بینی ابرقدرت‌ها را به خاک مالیده است.

وی تصریح کرد: این چه نوعی از دیکتانوری است که دولت‌های غربگرا و دولت‌های غرب‌ستیز پشت سر هم با رأی مردم در این کشور حاکم می‌شوند؟ ، این چه نوع دیکتاتوری است که رهبری در اوج قدرت کریمانه می بخشد و عفو می‌کند؟ ، البته می دانم مردم از بن دندان ولایت فقیه را قبول دارند و کارآمدی آن را دیده‌اند، حضور معجزه‌آسای مردم در ۲۲ بهمن‌ماه نشانه‌ای از ارادت قلبی و بصیرت مردم نسبت به ولایت فقیه بوده است.

کد خبر 647782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.