رابطه‌ شکرآب رئالی‌ها / رفتن، در برنامه من نیست!

ادن هازارد اعتراف کرد که رابطه‌اش با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به هم خورده است و گفت: "ما با هم صحبت نمی‌کنیم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادن هازارد، مهاجم بلژیکی در طول چهار سال حضور خسته‌کننده خود در سانتیاگو برنابئو، برای به‌دست آوردن فرم و آمادگی بدنی، روزهای سختی گذرانده است. پس جام‌جهانی، حتی یک دقیقه هم در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرفته است. حالا هازارد قبول دارد که دیگر با مربی‌ای که به نظر می‌رسد او را رها کرده است، تعامل ندارد.

هازارد در مورد مسائل خود در پایتخت اسپانیا، به رسانه RTBF گفته است: "بین من و آنچلوتی احترام خاصی وجود دارد، اما من نمی‌گویم که با هم صحبت می‌کنیم، زیرا این کار را نمی‌کنیم، اما احترام بین ما همیشه وجود خواهد داشت. من باید به مردی مثل آنچلوتی احترام بگذارم؛ به‌خاطر کارهایی که در دوران حرفه‌ای خود انجام داده است."

هازارد به ۱۲ ماه پایانی قراردادش در مادرید نزدیک می‌شود و علی‌رغم اینکه احتمال انتقال تابستانی به تیم‌های دیگر را پیش رو دارد، می‌گوید که دوست دارد کار خود را در جمع رئالی‌ها تکمیل کند.

این بازیکن ۳۲ ساله افزود: دوست دارم در رئال بمانم و همیشه این را گفته‌ام. امیدوارم بازی کنم و نشان دهم که هنوز هم می‌توانم کارهای بزرگ را انجام دهم. مردم به من شک دارند، این طبیعی است، می‌فهمم، اما من فصل آینده هم اینجا خواهم بود. شما باید بدانید که رفتن، در برنامه من نیست.

هر تصمیمی در مورد آینده او، احتمالاً از دست هازارد خارج خواهد شد، زیرا پس از انجام تنها هفت بازی در این فصل که سه مسابقه آن در لالیگا بوده، رئال ممکن است تصمیم بگیرد که رابطه خود را با مرد بلژیکی که با رفتن به لیگ MLS آمریکا مرتبط است، قطع کند.

کد خبر 647765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.