راه‌اندازی برنامه بازرسی هوشمند در دبی

شورای شهر دبی از راه‌اندازی برنامه بازرسی هوشمند برای نظارت مرثر بر محیط زیست خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر دبی یک برنامه بازرسی هوشمند راه‌اندازی کرده است که هدف آن اجرای فعالیت‌های نظارت بر محیط زیست در امارت دبی با دقت و کارایی بالا و مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.

شورا تأکید کرد که این اقدام به‌عنوان بخشی از تلاش‌های شهرداری دبی برای حصول اطمینان از پایبندی مالکان و مدیران مؤسسات صنعتی و خدماتی و مجریان پروژه‌های توسعه شهری به الزامات و استانداردهای زیست‌محیطی به‌منظور بهبود پایداری شهر انجام گرفته است و به سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی و بازبینی عملیات نظارت بر محیط زیست در این تأسیسات و پروژه‌ها کمک خواهد کرد.

شورا توضیح داد که برنامه بازرسی هوشمند دبی به‌منظور مطابقت با مشخصات و ویژگی‌های مورد نیاز برای اجرای پایش زیست‌محیطی، با خودکارسازی رویه‌های نظارت در انواع مختلفی از تأسیسات و پروژه‌ها طراحی شده است که این امر نقش بسزایی در صرفه‌جویی در زمان، تلاش‌ها و هزینه‌های صرف‌شده برای ذخیره داده‌ها و سوابق بازرسی‌ها ایفا می‌کند. علاوه بر این طبق قوانین و مقررات زیست محیطی موجود در دبی، سطح تعهدات زیست‌محیطی را در میان همه صاحبان مؤسسات یادشده و مجریان پروژه‌ها افزایش می‌دهد.

راه‌اندازی برنامه بازرسی هوشمند در دبی

شورای شهر دبی افزود که برنامه بازرسی هوشمند دارای ویژگی‌های بسیار کارآمدی است که فرآیندهای نظارت را آسان‌تر می‌کند و با ایجاد امکان مشاهده خلاصه‌ای از تمام بازرسی‌ها از جمله بازدیدهای برنامه‌ریزی‌شده، در حال انجام یا تکمیل شده، قابلیت دسترسی به همه داده‌ها را در زمان واحد فراهم می‌آورد.

شورا خاطرنشان کرد که لیست‌های بازرسی مطابق با الزامات بازرسی‌های زیست‌محیطی برای بخش‌های مختلف طراحی شده است تا از کیفیت، صحت و کارایی گزارش‌ها اطمینان حاصل شود، به ویژه این‌که همه گزارش‌های بازرسی در سیستم ذخیره می‌شوند و مراجعه به آن‌ها در هنگام نیاز آسان است.

شورای شهر دبی دسترسی به داده‌های تأسیسات صنعتی و خدماتی و پروژه‌های توسعه، تسهیل اصلاح جزئیات و اطلاعات تماس، افزودن هرگونه تأسیسات یا پروژه‌های جدید، برنامه‌ریزی برای بازرسی‌های سالانه با دسترسی به تمام بازرسان سیستم و امکان ورود و تنظیم مجدد برنامه‌های بازرسی آینده یا بازدیدهای اضطراری را از جمله ویژگی‌های برنامه بازرسی هوشمند دبی معرفی و اعلام کرد که راه‌اندازی این برنامه بخشی از تلاش‌های شهرداری دبی برای تکمیل اتوماسیون‌سازی تمام عملیات نظارتی مربوط به محیط زیست، بهداشت، امنیت و ایمنی مواد غذایی در سراسر شهر است.

راه‌اندازی برنامه بازرسی هوشمند در دبی

کد خبر 647751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.