مشارکت ۸۷ هزار نفر در اجرای طرح نوروزی

فرمانده فراجا با بیان اینکه ۸۷ هزار نفر در اجرای طرح نوروزی مشارکت دارند، گفت: حضور مأموران، امدادگران و نیروهای خدماتی در جاده‌ها آرامش، ایمنی و سلامت در سفر را به مردم می‌دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ در رزمایش طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی که در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با بیان اینکه امروز برای خدمت به مردم هم‌قسم شده‌ایم، اظهار کرد: حضور مأموران، امدادگران و نیروهای خدماتی در جاده‌ها ارمغان آرامش و ایمنی و سلامت در سفر را به مردم می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۸۷ هزار نفر در اجرای طرح نوروزی مشارکت دارند، افزود: سر تعظیم در برابر تک تک این افراد و خانواده‌های آن‌ها فرود می‌آورم؛ خانواده‌ها قطعاً در ثواب کسانی که از تعطیلات نوروزی خود صرف‌نظر کرده و در خدمت مردم هستند، سهیم خواهند بود.

فرمانده فراجا اضافه کرد: افرادی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند، حدود پنج درصد هستند، نباید بگذاریم پنج درصد متخلف اراده خود را به مردمی که قانون را رعایت می‌کنند، تحمیل کند.

وی تصریح کرد: خستگی سمی برای سفر است؛ راه‌های ایران اسلامی به قدری زیبا است که می‌توانیم ساعاتی را در نقاط مختلف راه توقف و استراحت کنیم.

رادان با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که امنیت و نظم مردم در تمام شئون تأمین شود، خاطرنشان کرد: شروع سال نو برای رسیدن به اهداف ما در برنامه باید همراه با ادب اما همراه با قانون باشد.

کد خبر 647712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.