ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های کشتی‌ فرنگی قهرمانی آسیا مشخص شدند

حسن رنگرز به‌همراه دستیاران خود، تصمیم نهایی را درخصوص اعزام ۱۰ ملی‌پوش به رقابت‌های قهرمانی آسیا که فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، با تغییراتی اتخاذ کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا روزهای بیستم تا بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به میزیانی شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد و از این‌رو، تصمیم‌های کادر فنی تیم ملی کشورمان برای اعزام نفرات ملی‌پوش به این مسابقات اتخاذ شد.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات قهرمانی آسیا، پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، ایمان محمدی، رضا عباسی، سجاد ایمن‌طلب، امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی، ناصر علیزاده، مهدی بالی و امین میرزازاده به ترتیب در وزن‌های ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در قزاقستان روی تشک می‌روند.

البته برخلاف دستورالعمل چرخه انتخابی تیم ملی، یک تغییر در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صورت گرفت؛ به طوری که امین میرزازاده نایب‌قهرمان جهان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود، در صورتی‌که پیش از این قرار بود قهرمان کشور و کشتی‌گیر برتر مسابقات بین‌المللی رنکینگ زاگرب به این مسابقات اعزام شود که با توجه به نتایج امین قاسمی‌منجزی و علی‌اکبر یوسفی در زاگرب، حسن رنگرز تصمیم به اعزام میرزازاده گرفت.

کد خبر 647709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.