والدین مراقب فرزندان خود در چهارشنبه‌سوری باشند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۱۹ کشته در پی حوادث چهارشنبه آخر سال، کام خانواده‌ها را تلخ کرده است، گفت: والدین مراقب فرزندان خود در چهارشنبه‌سوری باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ در یکصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: چهارشنبه آخر سال را پیش‌رو داریم، این آئین زیبا در گذشته هم وجود داشته است.

وی افزود: در این روز اتفاق‌هایی رخ می‌دهد و زندگی عده‌ای را در آستانه بهار تلخ می‌کند، در حال حاضر ۱۹ کشته در جریان حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال سبب شده است زندگی خانواده‌ها تلخ شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک در این روز والدین باید از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند، زیرا اگر اتفاقی رخ دهد، آسیب‌های جسمی و روحی جبران‌ناپذیری به همراه دارد.

وی با اشاره به بیست‌وپنجم اسفند «روز بزرگداشت پروین اعتصامی» ادامه داد: اشعار زیبای این شاعر را تمام افراد خوانده‌اند و نسبت به آن آشنایی دارند.

چمران با اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه در بیست‌وپنجم اسفندماه سال ۱۳۶۶ توسط حکومت بعث عراق تصریح کرد: یکی از دردناک‌ترین و غم‌انگیزترین رویدادها در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، بمباران شیمیایی شهر حلبچه کردستان عراق است، دشمن در زمان جنگ تحمیلی از سلاح‌های شیمیایی بسیاری استفاده کرد؛ در شورای اسلامی شهر تهران نیز افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی هنوز بر بدن آن‌ها وجود دارد.

کد خبر 647703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.