شارژ مالی شاگردان پاکو خمز پیش از پایان سال

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز 10 درصد از مبلغ قرارداد خود را قبل از فرارسیدن سال جدید دریافت کردند، بنابراین آن‌ها تاکنون بیشتر از نصف مطالباتشان را گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که لیگ برتر فوتبال کشورمان به مدت تقریباً ۱۰ روز تعطیل شد تا هفته بیست‌وچهارم در سال ۱۴۰۲ برگزار شود؛ تمرینات تیم فوتبال تراکتور تبریز ادامه دارد و روز گذشته بازیکنان این تیم ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت کردند تا میزان دریافتی آن‌ها تا پیش از سال جدید نیز به بیشتر از نصف مبلغ قراردادشان برسد. ضمن اینکه بیشتر پاداش‌های بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تا اینجای فصل پرداخت شده است و باشگاه تبریزی در وضعیت مطلوبی از نظر مالی قرار دارد.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور همچنین به بازیکنان این تیم وعده داده که تا پایان فصل دستمزد تمام بازیکنان را تسویه خواهد کرد و به این ترتیب بازیکنان با روحیه مضاعف آماده سال جدید فوتبالی می‌شوند و در تراکتور به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر را با قربان بردیف به‌شکل نامطلوبی آغاز کرد اما با نشستن پاکو خمز روی نیمکت سرمربیگری تی‌تی‌ها، این تیم نتایج فوق‌العاده‌ای به‌دست آورد و اکنون با ۳۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول ایستاده است.

تیم پرشورها روز دهم فروردین‌ماه سال آینده در هفته بیست‌وچهارم بازی‌های لیگ برتر باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد.

کد خبر 647702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.