میرزاجانپور به لیگ عراق می‌رود

مجتبی میرزاجانپور پس از کسب مقام دومی با تیم لبنیات هراز آمل در لیگ برتر والیبال ایران، راهی لیگ عراق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی میرزاجانپور برای فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ به تیم والیبال لبنیات هراز آمل پیوست. هدایت این تیم را بهروز عطایی که سرمربی تیم ملی نیز است بر عهده داشت. آملی‌ها فصل را خوب شروع کردند و مقطعی در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار داشتند، اما به دلیل اینکه شاکله اصلی تیم از جوانان تشکیل می‌شد، برخی بی‌تجربگی‌ها باعث شکست در بعضی از بازی‌ها شد تا در نیم‌فصل دوم شاهد افت این تیم باشیم.

شاگردان عطایی روحیه خود را از دست ندادند، جنگیدند و به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال رسیدند. بازیکنان لبنیات هراز آمل در این مرحله با تیم شهداب یزد به رقابت پرداختند، اما نتوانستند مقابل بازیکنان بزرگ شهداب حرفی برای گفتن داشته باشند و در نهایت این فصل را با مقام دومی به پایان رساندند.

مجتبی میرزاجانپور، بازیکن باتجربه آملی‌ها که پس از سال‌ها موفق شد در زادگاهش بازی کند، عملکرد خوبی در این فصل از خود نشان داد، اما بهروز عطایی نام این بازیکن را در میان دعوت شده‌ها به تیم ملی قرار نداد، در صورتی که بازیکنان با تجربه‌ای همچون امیر غفور و محمد موسوی به تیم ملی دعوت شدند.

درحال حاضر با توجه به دعوت نشدن مجتبی میرزاجانپور به تیم ملی، این بازیکن راهی عراق شده است تا در تیم والیبال اربیل عراق که محمدحسین نجاتی هدایت آن را بر عهده دارد، بازی کند. میرزاجانپور اگر همراه با تیم اربیل مقام قهرمانی لیگ والیبال عراق را به دست آورد، می‌تواند با این تیم راهی رقابت‌های آسیایی شود.

کد خبر 647684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.