آموزش کمک‌های اولیه به دانش‌آموزان اصفهانی در اردوهای فوق برنامه

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: در فاصله زمانی بعد از تعطیلات عید تا پایان زمان اردوها، روزانه دو هزار دانش‌آموز به اردوگاه شهیدبهشتی مراجعه خواهند کرد، لذا می‌توانیم برنامه‌های آموزشی کمک‌های اولیه را در قالب اردو برای آن‌ها پیش‌بینی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آذرکیوان امیرپور امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ در جلسه مشترک اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش و جمعیت جوانان هلال‌احمر استان، درباره بررسی برنامه‌های مشترک و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: طرح دادرس و طرح‌های مشابه جنبه فوق برنامه دارند، در این قبیل برنامه‌ها شناخت سلیقه و ذائقه دانش‌آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به تک‌بعدی شدن دانش‌آموزان در سال‌های اخیر، افزود: این روزها تنها دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها کنکور است و از این بابت آسیب بزرگی به جامعه وارد می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، راه‌حل برون‌رفت از این وضعیت را توجه بیشتر به فعالیت‌های فوق‌برنامه دانست و گفت: طرحی مانند دادرس تأثیر بسیاری در ارتقای مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های کاربردی و فعالیت‌های جمعی دارد و از این بابت قابل تقدیر است.

وی جایگاه هلال‌احمر میان مردم را جایگاهی ویژه دانست و ادامه داد: با آگاه‌سازی و توجیه دانش‌آموزان باید فرهنگ داوطلبی را در میان آن‌ها توسعه دهیم.

امیرپور ادامه داد: در فاصله زمانی بعد از تعطیلات عید تا پایان زمان اردوها، روزانه دو هزار دانش‌آموز به اردوگاه شهید بهشتی مراجعه خواهند کرد، لذا می‌توانیم برنامه‌های آموزشی را در قالب اردو برای آن‌ها پیش‌بینی کنیم.

وی حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های فوق‌برنامه را زمینه‌ساز رشد و بالندگی جامعه دانست و گفت: امیدوارم این اتفاق به بهترین شکل در قالب همکاری آموزش و پرورش و هلال‌احمر تحقق یابد.

کد خبر 647664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.