تلاش برای تبدیل اصفهان به برند مقصد گردشگری جهانی / پیگیری افزایش نشاط شهری

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان ظرفیت آن را دارد که حیطه عملکرد خود را از اصفهان خارج و با اقدامات خود به سطح کشور نفوذ کند.

به گزارش ایمنا، محسن رنجبر در مجمع عمومی سالانه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان اظهار کرد: سال گذشته این شرکت را در شرایط بسیار خاصی تحویل گرفتیم و با وجود وضعیت سخت آن توانستیم در واپسین روزهای مانده به سال جدید ابرسازه‌های تفریحی اصفهان را راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به آماده‌سازی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان برای میزبانی از گردشگران نوروز ۱۴۰۱ افزود: ضمن قدردانی از زحمات سایرین، سال گذشته مجموعه‌ای را تحویل گرفتیم که نیازمند بازسازی اصولی بود، در این راستا گروه مدیریتی مجموعه شامل هیئت‌مدیره و مدیرعامل به‌همراه کارکنان سال گذشته قولی مبنی بر انجام اقدامات شاخص دادند و آن را عملیاتی‌سازی کردند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه گزارش ارائه شده در این جلسه فراتر از قول‌هایی بوده است که سال گذشته داده شد، تصریح کرد: بسیار خرسندم که شاهد و ناظر بازیابی شرکتی هستم که به‌طور قطع در آینده‌ای نزدیک، اثر آن را در کشور و منطقه شاهد خواهیم بود، چرا که مردم در شهر اصفهان از زیرساخت‌های موجود و زیرساخت‌هایی که ایجاد خواهد شد، استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان ظرفیت آن را دارد که حیطه عملکرد خود را از اصفهان خارج و با اقدامات خود به سطح کشور نفوذ کند.

کار سخت کارکنان شرکت سیاحتی سپاهان با رضایت مخاطبان مواجه شد

منصور خانبانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه مجمع عمومی سالانه این شرکت گفت: این شرکت به دلیل پیامدهای نامناسب شیوع بیماری کرونا و اشکالات فنی ایجاد شده در آن، شاهد پلمب ابرسازه‌های اصفهان بود؛ این موضوع دغدغه نخست اعضای هیئت‌مدیره به حساب می‌آمد که انجام الزامات مرتبط با استانداردسازی را با خود به همراه داشت که به‌صورت شایسته انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در فرصت نزدیک به سه ماه که تا پایان سال قبل مانده بود، راه‌اندازی دوباره ابرسازه‌های تفریحی اصفهان را شاهد بودیم، تصریح کرد: از تمام کارکنان این شرکت قدردانی می‌کنم؛ چرا که در محیط‌های سخت به اقدامات ویژه پرداخته‌اند، این کار آن‌ها با اقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد؛ کار جمعی در تمام دنیا پاسخ می‌دهد و همه به این نتیجه رسیده‌اند که باید با یکدیگر همکاری کنند که این موضوع در شعار شرکت نمایانگر است.

عزم جدی برای تحقق شعار «باهم بهتریم»

مهدی کفایت، عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به شعار «باهم بهتریم» اظهار کرد: این موضوع به این روایت اشاره دارد که اگر جماعتی گردهم آیند و کاری را انجام دهند، علاوه بر بهبود شرایط خود، وضعیت دیگران را نیز بهبود خواهند بخشید.

وی با بیان اینکه در این دوره به شش «الف» پرداختیم، افزود: نخست موضوع «ایمنی» بود، به این معنا که ایمنی و امنیت استفاده از مراکز تفریحی از اهمیت ویژه‌ای دارد، سپس رعایت «استانداردها» مورد توجه قرار گرفت، چراکه استاندارد کلید ایمنی است و باید به‌طور ویژه برای آن سرمایه‌گذاری کرد.

عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: بحث «امید و ایجاد آن بین اجتماع» و مردم به ویژه جوانان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و از سوی دیگر افزایش روحیه هیجان‌طلبی نسل جدید مسئله‌ای است که اگر صورت نپذیرد جامعه را با مشکل مواجه می‌سازد.

وی با بیان اینکه استفاده عموم مردم از خدمات و ظرفیت‌های تفریحی این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: «اعتماد» به خصوصی‌کاری و خصوصی‌سازی از دیگر موضوعات قابل توجه است که می‌تواند منجر به پیشرفت اهداف در شرکت شود، در صورتی که بتوانیم این موارد را به سرانجام برسانیم، به شکل بهتری با هم زندگی خواهیم کرد.

شرکت توسعه سیاحتی سپاهان می‌تواند پرچم‌دار اتفاقات خارق‌العاده حوزه تفریح و گردشگری باشد

حسین حسین‌زاده، عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: به نظر می‌رسد که سال ۱۴۰۱ برای شرکت توسعه سیاحتی سپاهان یک مجموعه همدل و ترکیبی از نیروی جوانی و پیشکسوتان در مجموعه هیئت‌مدیره بود؛ افرادی که سرشار از نوآوری، خلاقیت، تلاش، پشتکار و موفقیت بودند.

وی افزود: شرکت پیش از آن تحت تأثیر موضوعات خاصی، وضعیت راکدی داشت اما توانست از وضعیت رکود، به شرایط بسیار هماهنگ برسد.

عضو هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رویکرد آینده این شرکت بلندپروازانه اما دست‌یافتنی است؛ بلندپروازانه از این جهت که اصفهان جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی، منطقه و ملی دارد و از سویی پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و مقصد گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شرکت در حال بررسی بنیادین موضوعاتی است که بتواند در آینده‌ای دور و نزدیک حال مردم و گردشگران را بهبود بخشد، گفت: اتفاق نظر داریم که باید در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اتفاقات خارق‌العاده‌ای صورت گیرد تا بتوانیم نام پرآوازه اصفهان به عنوان نصف‌جهان را به دوش بکشیم.

توجه به بهره‌مندی آحاد مردم از ظرفیت‌های تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان

مرتضی ایزدخواستی، عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این نشست گفت: زمانی که سال گذشته وارد مجموعه شدیم، به دو دلیل شیوع کرونا و نابسامانی دچار چالش‌های زیادی بودیم، در این راستا سه رویکرد را دنبال کردیم. نخست آن که بتوانیم نسبت به استانداردسازی شرح خدماتی که ارائه می‌دهیم، اقدام کنیم و به بهترین بهره‌وری از نظر استاندارد دست یابیم.

وی افزود: برای انجام این کار قراردادهای بلاتکلیف سختی داشتیم که پیگیری و توانستیم به خوبی آن را حل و فصل کنیم. از سوی دیگر اقدامات فنی سختی صورت پذیرفت و در نهایت معضلات مالی آن نیز با همراهی و همفکری لازم مرتفع شد.

عضو هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه همواره یک نگاه اجتماعی به تمام موضوعات داشتیم، خاطرنشان کرد: در این راستا بهره‌مندی مناسب شهروندان از فضاهای تفریحی تحت مدیریت این شرکت مدنظر بود که در این مسیر دو طرح مناسب برای اجرایی‌سازی و ارائه خدمات آسان به مردم در حال پیگیری است، البته قیمت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان نسبت به دیگر نقاط کشور مقطوع‌تر است.

وی با اشاره به دیدگاه شهروندی در حل مسائل گفت: شرکت‌داری، رویکرد سوم ما در سالی که گذشت بود، چراکه این شرکت با مسائل مختلفی همچون حقوق معوقه کارکنان دست و پنجه نرم می‌کرد که ما در مسیر شعار «با هم بهتریم» توانستیم انسجام و هم‌افزایی خوبی داشته باشیم.

ایزدخواستی خاطرنشان کرد: سال آینده نیز بر اساس همین سه رویکرد برنامه‌ریزی کرده‌ایم، به ویژه که چند کلان‌پروژه پیگیری می‌شود و امیدواریم بتوانیم با همراهی شهردار اصفهان و معاون مالی و اقتصادی به نتایج قابل توجهی دست یابیم.

تلاش برای مبدل ساختن اصفهان به برند مقصد گردشگری جهانی

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیرو جریان‌سازی‌های صورت گرفته موظف شدیم تا توسعه ظرفیت‌های شرکت را در نظر داشته باشیم، اظهار کرد: به مدد پشتیبانی‌های مدیریت شهری و همدلی بی‌نظیر اعضای هیئت‌مدیره و همراهی مثال‌زدنی کارکنان مجموعه شرکت، توانستیم اقدامات ویژه‌ای را در سالی که گذشت رقم بزنیم.

وی افزود: به‌رغم چالش‌هایی که با آن مواجه بودیم، نکات شاخص توسعه ابرسازه‌های تفریحی، استانداردسازی، بهبود ظرفیت‌های مجموعه و جذب سرمایه‌گذاری و مردم‌سپاری برای آهنگ توسعه و رشد شاخص‌ها را پیگیری کردیم، ارتقای ساختار حوزه تفریح و نشاط شهری به عنوان یکی از کلیدواژه‌های اصلی از دیگر موارد مهم مورد تاکید هیئت‌مدیره بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروز گام‌های خوبی برای سیاست‌گذاری در حوزه گردشگری شهری برداشته‌ایم، گفت: بهبود منابع انسانی در حوزه نشاط شهری یکی از راهبردهای جدی و اساسی است که یکی از نیازهای جدی فعالیتی در شرکت به حساب می‌آید تا بتوان اصفهان را با سرعت بیشتر به برند مقصد گردشگری جهانی مبدل ساخت.

وی خاطرنشان کرد: از این موضوع که این شرکت تنها یک شرکت بهره‌بردار ظرفیت‌های تفریحی موجود باشد، عبور کردیم تا بتوانیم خدمات بهینه را در راستای توسعه ظرفیت‌های مختلف تفریحی و گردشگری ادامه دهیم؛ نخستین گام آماده‌سازی مجموعه‌ها برای ارائه خدمت به مردم و گردشگران با آغاز نوروز ۱۴۰۱ بود که در این راستا رکوردهای خوبی را در عرصه‌های بهره‌مندی از ابرسازه‌های تفریحی داشتیم.

ساکت تصریح کرد: این اتفاقات پیرو اقدامات شاخص کارکنان شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در بخش‌های مختلف فنی، عمرانی، خدماتی و تخصصی رقم خورد، از جمله اقدامات بسیار شاخص شرکت در سال اخیر می‌توان به استانداردسازی ابرسازه‌های تفریحی مطابق با چارچوب و ضوابط سازمان ملی استاندارد کشور و دریافت مجوز بهره‌برداری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر پیگیری اهداف کلان شرکت نیز از ظرفیت‌های مختلف همچون بهره‌مندی از نیروی جوانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و تعاملات ارزنده با قشر دانشگاهی بهره‌مند شده‌ایم.

کد خبر 647656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.