آغاز طرح گروه‌های جهادی بهداشت محله در ورامین

شهردار ورامین گفت: در آستانه سال نو، گروه‌های جهادی بهداشت محله شهرداری با تمام ادوات و ماشین‌آلات به منظور خدمت‌رسانی، پاکسازی و نظافت محلات مختلف شهر، مشغول فعالیت هستند.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار، عملیات نوسازی، بازسازی، تعمیر و تعویض تابلوهای شناسایی معابر فرعی و اصلی سطح شهر ورامین آغاز شده است.

وی با اشاره به بازدید از مراکز معاینه فنی خودرو در سطح شهر ورامین، افزود: این بازدیدها به منظور نظارت بر نحوه کار و عملکرد این مراکز، دقت لازم در انجام معاینه فنی خودروها و ارائه دستورات مقتضی به مسئولان و کارکنان این مراکز در خصوص خدمات‌دهی هرچه بهتر به شهروندان در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی انجام می‌شود.

شهردار ورامین با اشاره به اجرای طرح رفع خاموشی‌ها در سطح شهر در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار، خاطرنشان کرد: عملیات رفع خاموشی‌ها، نصب و راه‌اندازی پروژکتورهای جدید ال‌ای‌دی برج نوری در میدان‌های شهر از جمله میدان دانشجو انجام شد.

مؤمنی اضافه کرد: رفع خاموشی‌های معابر و پارک‌های سطح شهر و کوچه گلشن واقع در خیابان صدرایی در منطقه امرآباد در منطقه سه شهرداری ورامین در دست اجرا بوده و در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار، طرح گروه‌های جهادی بهداشت محله شهرداری ورامین با تمام ادوات و ماشین‌آلات به منظور خدمت‌رسانی به مردم در حال اجرا است.

شهردار ورامین افزود: نیروهای خدمات شهری در طرح بهداشت محله با استفاده از ماشین‌آلات و ادواتی شامل کامیون، لودر، مینی‌لودر و واتر جت در محله‌های خیرآباد، گل‌تپه و امام‌زادگان طاهر و مطهر، جمع‌آوری ضایعات و بارگیری نخاله‌های ساختمانی، نظافت، شست‌وشو و لایروبی جداول و انهار را تا پایان سال انجام خواهند داد.

کد خبر 647623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.