معرفی مدیرعامل و هیئت‌مدیره وقت استقلال به مراجع قضایی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: مصطفی آجرلو مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره وقت باشگاه استقلال به‌دلیل اتهام کتمان وقایع‌مالی و ارائه‌نکردن اطلاعات جامع و کامل به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین قربان‌زاده در اظهارنظری عجیب و جالب‌توجه اعلام کرد: پس از بررسی کامل عملکرد مدیرعامل و هیئت‌مدیره وقت باشگاه استقلال، این افراد به اتهام کتمان وقایع‌مالی و عدم ارائه اطلاعات جامع و کامل مطابق مواد ۷۲ و ۷۵ قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴، به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین افزود: سهام‌داران و هواداران مطالبه به‌حق دارند و وظیفه ما این است که پیگیری کنیم. مدیران سرخابی‌ها بدانند، سازمان خصوصی‌سازی در این دوره، با هیچ‌کسی عهد اخوت نبسته و دوران مماشات با سو مدیریت و تخلفات در باشگاه‌ها هم گذشته است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: مدیرعامل وقت باشگاه استقلال علی‌رغم وجود تکالیف مصرح قانونی و حتی تعهد و اقرار مکتوب متأسفانه به روشنی این تکالیف و تعهدات را نقض کرده و با هزینه کرد خارج از چارچوب و عرف، لطمات عدیده‌ای به باشگاه استقلال وارد کرده است، ما همین الان هم نمی‌دانیم مدیرعامل فعلی چه کار می‌کند و نگرانیم که صدای این اقدامات هم بعداً بلند شود.

ضمن اینکه نامه برکناری محمد مؤمنی، پرویز مظلومی، حجت کریمی و افضلی از هیئت‌مدیره استقلال، امروز توسط سازمان خصوصی‌سازی به وزارت ورزش‌ و جوانان ارسال شد و به احتمال فراوان اعضای جدید هیئت‌مدیره تا پایان سال معرفی و مدیرعامل جدید نیز پس از تعطیلات نوروز معرفی خواهند شد.

کد خبر 647606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.