ناژوان از ۲۴ اسفند یک‌طرفه می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بر اساس تصمیمات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند، ورودی‌های ناژوان مسدود و از صبح روز چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفند این مسیرها با اعمال تغییراتی برای یک‌طرفه شدن خیابان الفت از میدان سهروردی به سمت سه‌راه تربچه باز خواهد شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های مطرح شده از سوی شهروندان در عرصه ناژوان، تردد و وجود تراکم ترافیک در این محدوده است، این موضوع به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان منتقل شد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات معاونت حمل‌ونقل، از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند ورودی‌های ناژوان مسدود خواهد شد و از صبح روز چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفند این مسیرها با اعمال تغییراتی باز خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به تغییرات ترافیکی این محدوده خاطرنشان کرد: در زمان بسته بودن ورودی‌های عرصه ناژوان اقدامات برای آماده‌سازی محیط برای یک‌طرفه شدن ترافیک از میدان سهروردی به سمت خیابان الفت و بلوار مقابل مجموعه آکواریوم و انتهای آن به سمت سه‌راه تربچه (تقاطع خیابان الفت و خیابان باغ فردوس) اعمال و خروجی این مسیر خیابان لوله، قائمیه و خیابان باغ فردوس خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با اعمال این تصمیمات ترافیکی، بتوانیم تردد در حاشیه جنوب زاینده‌رود تسهیل و از ایجاد ترافیک و دیگر مشکلات شهروندان جلوگیری شود و گفت: پیشگیری از توقف حاشیه‌ای در مسیر خودروها و تأمین شش پارکینگ اصلی در ضلع‌های شمال و جنوب عرصه ناژوان و تأمین سه پارکینگ دیگر به‌صورت اضطراری، از دیگر اقدامات برای تسهیل در تردد شهروندان و مسافران است.

وی ادامه داد: از شهروندان و مسافران درخواست داریم از توقف حاشیه در این مسیرها جلوگیری کنند و از پارکینگ‌ها برای توقف خودروهای خود استفاده کنند تا علاوه بر تسهیل در تردد، ترافیک را نیز بتوان کاهش داد و تفریحات خوبی را برای آنها داشته باشیم.

کد خبر 647561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.