نخستین اجرای رسمی سلام فرمانده ۲ در اصفهان

سرود «سلام فرمانده ۲» که در نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج) رونمایی شده بود، امروز به صورت رسمی در اصفهان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرود سلام فرمانده ۲ امروز دوشنبه- بیست‌ودوم اسفندماه - در سالن اجتماعات بزرگ گلستان شهدای اصفهان با حضور مردم شهیدپرور اصفهان همخوانی شد.

در این ویژه برنامه امام زمانی جمعیت انبوه نوجوان و کودکان به همراه خانواده‌ها حضور داشتند و هر دو سرود سلام فرمانده یک و دو را همخوانی کردند.

گروه سرود بچه‌های آسمان نیز در این مراسم اجرای برنامه داشت.

قرار بود همخوانی سرود سلام فرمانده ۲ در میدان امام (ره) اصفهان اجرا شود که با پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران، این برنامه به سالن اجتماعات گلستان شهدا منتقل شد.

این اثر شامگاه جمعه دوازدهم اسفندماه برای اولین بار از شبکه سه سیما پخش و رونمایی شد. نسخه نخست سرود «سلام فرمانده» سال گذشته با شعری از سید مهدی بنی‌هاشمی لنگرودی، حضور گروه سرود ۳۱۳ «ماح» لنگرود استان گیلان، با صدای ابوذر روحی و تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی به مناسبت نیمه شعبان در این شهر ضبط و منتشر شد.

تاکنون نسخه‌های بسیاری از جمله آذربایجانی، کردی، ترکی، عربی بحرینی، عربی عراقی، عربی لبنانی، پاکستانی، انگلیسی و فرانسوی از این سرود تولید شده است همچنین «سلام فرمانده» تیرماه امسال در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر به عنوان سرود برگزیده سال انتخاب و از ابوذر روحی و گروه ماح تجلیل شد.

کد خبر 647548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.