جابه‌جایی اسباب و وسایل منازل در ایام تعطیلات باید با مجوز کلانتری باشد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: جابه‌جایی اسباب و وسایل منازل در ایام تعطیلات باید با مجوز کلانتری باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌الهی امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: وظیفه داریم به عنوان خادم و به خواست مردم با افرادی که اقدام مجرمانه داشته باشند برابر قانون برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه همه افراد مراعات کنند تا برای کسی در چهارشنبه‌سوری مزاحمت ایجاد نشود، افزود: موارد مزاحمت باید به پلیس اطلاع داده شود. پیش‌بینی‌های لازم انجام و با ارگان‌های متولی، جلسات هماهنگی برگزار شد. وظایف مشخص هستند و لذا پلیس استان با تمام توان آماده حفظ و استقرار امنیت در چهارشنبه‌سوری خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برخی خانواده‌ها برای نوروز برنامه سفر دارند و خانه‌ها و شهرها خلوت می‌شود. از طرفی استان مسافرپذیر است که در نهایت توان نیروی انتظامی در حوزه‌های انتظامی فعال خواهند بود و تمام ستاد به کمک حوزه انتظامی خواهند رفت؛ همچنین یگان ویژه به طور کامل به‌کارگیری خواهد شد و تعدادی نیروی کمکی از مراکز آموزش نیز فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: حوزه راهنمایی رانندگی و پلیس راه استان چهارمحال‌وبختیاری در ایام نوروز صددرصد حاضر به خدمت خواهند بود و تلاش شده است که شاهد حضور پررنگ انتظامی باشیم و مراقبت و کنترل‌ها صورت گیرد تا مردم بتوانند بدون دغدغه نوروز را سپری کنند.

سردار امان‌الهی گفت: در تفرجگاه‌ها، محل‌های مهمان‌پذیر و مسافرپذیر، شاهد حضور انتظامی خواهیم بود و در حوزه راه و پلیس راه، روزانه ۴۰ واحد گشت در سطح استان فعال و به ۲۰ مورد گشت نیز با کمک از سایر بخش‌ها اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه پلیس در سطح استان برای ایام نوروز اضافه خواهد شد، اضافه کرد: ۱۱۰ گشت انتظامی در نوروز فعال خواهند بود و به طور ویژه در محل‌های تعیین شده حاضر می‌شوند. شهروندان در روزهای پایانی سال که بازار شلوغ است، تا حد امکان خودروی شخصی خود را در محل‌های خلوت پارک کنند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: افرادی که برنامه سفر در نوروز دارند، وسایل هشداردهنده منزل، اجناس قیمتی و جواهرات خود را در محل‌های امن نگهداری کنند و در منازل خالی از سکنه قرار ندهند. جابه‌جایی اسباب و وسایل در این ایام باید با مجوز کلانتری محل باشد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان در جاده‌ها به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند تا منجر به تصادف نشود؛ چراکه خسارات و تلفاتی را برای افراد و خانواده‌ها به دنبال دارد و این موارد باید مورد توجه قرار گیرد تا مانع از بروز تصادفات و مشکلات بعدی ناشی از آن شود.

کد خبر 647525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.