انهدام باند سرقت ۶۰ میلیاردی از منازل

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند سارق منزل که اقدام به سرقت ۶۰ میلیارد ریال اموال شهروندان از منازلشان کرده بودند در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت طلاجات از منزل وی، موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در حال انجام تحقیقات روی این پرونده بودند که با چندین شکایت دیگر از سوی ساکنان همان محل درباره سرقت از منازلشان مواجه شده و با فعال کردن گشت‌های کمین و شکار و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه در نهایت رد پای دو باند شش نفره را در این سرقت‌ها به‌دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند و در کمترین زمان ممکن، مخفیگاه این دو باند نیز مورد شناسایی قرار گرفت و در هماهنگی با مرجع قضائی طی دو عملیات ضربتی، اعضای هر دو باند سرقت منزل دستگیر شدند و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودرو سمند و پژو مورد استفاده در سرقت‌ها و طلاجات مسروقه به ارزش ۱۸ میلیارد ریال کشف شد، گفت: سارقان دستگیر شده هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند، به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۱۵ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اقرار کردند.

سردار هاشمی‌فر ارزش مجموع کل اموال به سرقت رفته توسط متهمان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 647502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.