آخرین خواسته گل‌گهر از فدراسیون: قلعه‌نویی در بازی مقابل فولاد سرمربی‌مان باشد

باشگاه گل‌گهر سیرجان از فدراسیون فوتبال خواست امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین این تیم و فعلی تیم‌ ملی ایران، در بازی جام‌حذفی برابر فولاد خوزستان به‌عنوان سرمربی روی نیمکت گل‌گهر بنشیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته پس از ماجراهای انتخاب سانچز به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان و منتفی‌شدن آن و تماس‌های مهدی تاج با مدیران باشگاه گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی، این مربی رسماً به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد تا پس از خداحافظی با تیم ملی که به سبب حذف در جام ملت‌های ۲۰۰۷ رقم خورد، برای دومین‌بار هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

این در شرایطی است که اکثر اعضای هیئت‌رئیسه موافق انتخاب قلعه‌نویی بودند و نظر آن‌ها سبب شد برخلاف برخی اعضا که تمایل داشتند بین گزینه‌های ایرانی جواد نکونام سرمربی تیم ملی شود، سرمربی دو فصل اخیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بار دیگر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در دست بگیرد و در جام ملت‌های ۲۰۲۳ روی نیمکت سرمربی‌گری یوزه‌ای ایرانی بنشیند.

اما باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از اینکه با جدایی امیر قلعه‌نویی از تیم فوتبالش به‌دلیل حمایت از تیم ملی موافقت کرد، آخرین خواسته خود را به مهدی تاج و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

از آنجا که گل‌گهر روز بیست‌وششم اسفندماه باید در بازی معوقه مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی به‌مصاف فولاد خوزستان برود، این باشگاه از فدراسیون فوتبال خواسته است که قلعه‌نویی برای این دیدار روی نیمکت آن‌ها حضور داشته باشد. البته درصورتی‌که امیر قلعه‌نویی نتواند به‌هر دلیلی به سیرجان برود، دستیارانش هدایت تیم فوتبال گل‌گهر را در جام‌حذفی مقابل فولاد برعهده خواهند داشت.

کد خبر 647492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.