بهره‌برداری از پایانه شرق تا دسترسی‌های جدید بزرگراهی

شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه سال آینده در پهنه شرق، سه اتفاق مهم خواهد افتاد، گفت: بهره‌برداری از پایانه شرق جدید، بزرگراه شهید یاسینی و ورودی‌های جدیدی که منجر به دسترسی‌های بهتر در شرق تهران خواهد شد، سه اتفاق شاخص سال آینده خواهد بود.

به گزارش ایمنا، محمدهادی علی‌احمدی در آئین بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث پنج پروژه زیست‌محیطی شهرداری تهران در چهل‌وششمین پویش امید و افتخار، اظهار کرد: حدود یک‌سال‌ونیم پیش اولین نکته‌ای که شهردار پایتخت به منگوشزد کرد این بود که میزان سرانه در شرق تهران پایین است؛ این مهم را در تمام حوزه‌ها می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: سازوکار لازم برای جبران این مهم در دستور کار قرار گرفت، به نحوی که در پهنه شرق تهران سال آینده سه اتفاق مهم خواهد افتاد، بهره‌برداری از پایانه شرق جدید، بزرگراه شهید یاسینی و ورودی‌های جدیدی که منجر به دسترسی‌های بهتر در شرق تهران خواهد شد، از جمله طرح‌های در دست اقدام است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد نیز امروز افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح یک پروژه مهم مرکزی است و ۷۰ قلاده سگ می‌توانند در آن نگهداری شوند تا سگ‌های بلاصاحب به وضع پایدار برسند.

علی‌احمدی با تاکید بر اینکه اقدامات شاخص در شرق تهران و در منطقه ۱۳ انجام می‌شود، گفت: در طرح پارک سرخه‌حصار نیز احداث پل طبیعت، کاشت دو هکتار گل زینتی در دستور کار است.

منبع: سایت شهر

کد خبر 647456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.