برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با شعار «می‌خوانمت»

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شعار امسال سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم «می‌خوانمت» است، گفت: ۳۰ شعار جذاب از این شعار رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا معاف امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفند_ در نشست خبری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به سابقه برگزاری نمایشگاه قرآن در ۳۰ سال گذشته، اظهار کرد: این رشد و بالندگی نمایشگاه را باید قدر دانست و به دولت‌های مختلف که در رونق نمایشگاه فعالیت داشتند، تبریک گفت.

وی افزود: سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از دوازدهم تا بیست‌وششم فروردین مصادف با ۲۴ ماه رمضان در مصلای امام خمینی (ره) از ساعت ۱۷ تا یک بامداد برگزار خواهد شد به جز شب‌های احیا که تا ساعت ۲۲ خواهد بود.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مراسم تجلیل از خادمان قرآن نیز با حضور رئیس جمهور در هشت حوزه تخصصی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار نمایشگاه کمی متفاوت از سال‌های گذشته است، تصریح کرد: تعبیر یک کلمه‌ای "می‌خوانمت" خطاب قرآن شعار امسال است، می‌خوانمت تا آرامش بگیرم ۳۰ گزاره و شعار جذاب انتخاب شده که به زودی رونمایی می‌شود و در خیابان‌های تهران و سایر شهرها نصب خواهد شد.

معاف گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر است تا متنی در هیئت دولت مصوب شود و تکالیف دستگاه‌ها در ارتباط با نمایشگاه قرآن مشخص شود، بسیاری از نهادها علاقه‌مند به فعالیت در حوزه قرآن و معارف دینی هستند، لذا این مصوبه در راستای شرح وظایف وزارتخانه‌ها خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا

کد خبر 647404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.