۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
حامد حدادی به ایران بازگشت

ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان که این فصل رقابت‌ها را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است، پس از عمل‌جراحی آشیل‌ پا در چین، به ایران بازگشت تا روند درمانی خود را در پایتخت پی بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد حدادی روز شانزدهم دی‌ماه سال جاری، پای خود را که از ناحیه آشیل دچار مصدومیت شده بود، به تیغ جراحان سپرد و در حال حاضر نیز دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد تا به میادین بازگردد. براساس گفته‌ها اگر مشکل خاصی پیش نیاید، حدادی تا اردیبهشت‌ماه سال آینده می‌تواند در زمین بسکتبال توپ‌های خود را به‌سمت حلقه پرتاب کند.

فوق‌ستاره سیچوآن چین به‌دلیل مصدومیت پیش‌آمده، دو بازی تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم و پایانی انتخابی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۳ مقابل ژاپن و چین را از دست داد و ایران را در حساس‌ترین بازی‌ها همراهی نکرد اما امیدوار است تا با صعود سروقامتان کشورمان به جام‌جهانی بتواند در این بازی‌ها حضور پیدا کند.

ملی‌پوش بسکتبال ایران حالا برای ادامه روند درمانی خود از شرق آسیا به کشور خود بازگشته است و به احتمال زیاد تا زمان بهبودی کامل در تهران حضور خواهد داشت؛ شماره ۱۵ تیم ملی روز گذشته در سالن آزادی تهران نظاره‌گر دیدار تیم‌های مهرام و مس کرمان در چارچوب بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بود.

کد خبر 647374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.