گرانادا ۲ _ پونفرادینا ۲ / امیر عابدزاده سنگ‌تمام گذاشت!

تیم فوتبال پونفرادینا در شب درخشش امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی خود، در خانه گرانادا به تساوی دو بر دو رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال گرانادا و پونفرادینا شب گذشته _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ از ساعت ۲۳:۳۰ در چارچوب هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول (لالیگا ۲) به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار که در ورزشگاه لوس‌کارمنس برگزار می‌شد با تساوی پرگل ۲ بر ۲ خاتمه یافت تا امتیازات تقسیم شود که بخش عمده این تساوی ارزشمند پونفرادینا مقابل تیم رده سومی، گلر ایرانی‌اش بود.

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا از ابتدا محافظ قفس توری این تیم بود و با وجود دریافت دو گل که روی هیچ‌کدام هم مقصر نبود، موفق شد هفت سیو ثبت کند که شش‌تای آن‌ها از درون محوطه جریمه بود و با مهارهای دیدنی‌اش یک امتیاز را برای پونفرادینا خرید تا این تیم دست‌خالی به خانه بازنگردد. عابدزاده در پایان بازی به‌دلیل شب فوق‌العاده‌ای که گذراند با کسب امتیاز هشت بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

گلر ایرانی پونفرادینا که شاید فصل آینده را در لیگ و تیم دیگری توپ بزند، تاکنون در ۲۴ بازی برای پونفرادینا به‌میدان رفته و شش کلین‌شیت از خود برجای گذاشته است؛ ضمن اینکه ۷۴ سیو نیز در برابر موقعیت‌های گلزنی حریفان داشته و یکی از بهترین بازیکنان پونفرادینا بوده است. اما شرایط بد این تیم مانع از به چشم‌آمدن عملکرد درخشان وی شده است و همین موضوع می‌تواند دلیلی برای ترک پونفرادینا باشد.

تیم فوتبال پونفرادینا تا پایان هفته سی‌ویکم لالیگای ۲، به‌دلیل کسب فقط شش پیروزی، ۱۲ تساوی و ۱۳ شکست، ۳۰ امتیازی است و با توجه به اینکه نسبت به تیم رده هجدهمی، شش امتیاز کمتر دارد، در آستانه سقوط به لیگ دسته پائین‌تر قرار گرفته است و فقط تیم‌های مالاگا، لوگو و ایبیزا را در رده‌های بیستم تا بیست‌ودوم پس از خود می‌بیند.

کد خبر 647364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.