اجرای پویش مردمی هر خانه یک درخت در قرچک

شهردار قرچک گفت: پویش «هر خانه یک درخت» به‌ منظور ترویج فرهنگ درختکاری همزمان با آغاز فصل بهار و هفته درختکاری در این شهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خرمی‌شریف امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ در حاشیه مراسم اجرای پویش هر خانه یک درخت در شهر قرچک اظهار کرد: این پویش با شعار «کاشت یک درخت، هدیه‌ای به نسل آینده» آغاز شد و به صورت برنامه‌ریزی شده با مشارکت شهروندانی که درخواست کاشت درخت در منازل را داشته‌اند، اجرا شده است.

وی افزود: هدف اصلی این طرح بررسی و شناسایی راه‌های آسان جلب مشارکت شهروندان در راستای نهادینه کردن فرهنگ درختکاری، توسعه سرانه فضای سبز شهری و صیانت از محیط زیست است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای این طرح در منازل، تمام فضاهای مستعد شهری از جمله ادارات دولتی، خصوصی، فضاهای عمومی، مدارس و مساجد نیز مشمول این طرح می‌شود.

خرمی‌شریف تصریح کرد: شهروندان قرچک برای کاشت درخت داخل حیاط یا مقابل منزل خود می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۱۳۱۸۹۵ یا سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران ما به سرعت برای کاشت درخت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه احداث بوستان بزرگ حضرت علی‌اکبر (ع) در زمینی به مساحت ۱۴۰ هزار مترمربع آغاز شده است، گفت: احداث سرزمین جوان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته و مزین به نام حضرت علی‌اکبر (ع) است.

شهردار قرچک افزود: سرزمین جوان دارای پیست اسکی و سالن پذیرایی برای ازدواج جوانان شهرستان است و خدمات فرهنگی و تفریحی در آن ارائه می‌شود.

کد خبر 647356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.