۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کاخ نیاوران امروز تعطیل است

مجموعه فرهنگی‌وتاریخی نیاوران، امروز دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه به‌دلیل آماده‌سازی مجموعه برای استقبال از نوروز تعطیل است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی‌وتاریخی نیاوران، کاخ‌ها و موزه‌های مجموعه نیاوران امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ به‌دلیل آماده‌سازی بخشی از زیرساخت‌ها برای استقبال از نوروز و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان در سال جدید، تعطیل است و امکان پذیرش بازدیدکنندگان و گردشگران را ندارد.

مجموعه نیاوران با پنج موزه فعال شامل کاخ اختصاصی نیاوران، کوشک احمدشاهی، موزه جهان‌نما، موزه کتابخانه اختصاصی و موزه خودروهای اختصاصی، همچنین باغ تاریخی نیاوران یکی از کاخ‌موزه‌های شمال شهر تهران است که در ایام سال میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ، تاریخ و میراث فرهنگی و طبیعی کشور است.

همچنین امروز تمام موزه‌ها و کاخ‌موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تعطیل است؛ مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در منطقه تجریش در خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه) انتهای خیابان شهید کمال طاهری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در منطقه نیاوران در خیابان شهید باهنر، ضلع شرقی میدان شهید باهنر واقع است.

براساس بخش‌نامه معاونت میراث‌فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ساعت کار موزه‌ها از بیستم تا بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۹ است و ورود به مجموعه فروش بلیت تا ساعت ۱۸ امکان‌پذیر است.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین اعلام کرده، با توجه به اینکه نوروز ١٤٠٢ با ماه مبارک رمضان مقارن شده است، به منظور فراهم کردن امکان بیشتر برای مردم و مسافران، ساعت کار موزه‌ها، مجموعه‌های تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی تحت پوشش این وزارتخانه در ماه مبارک رمضان از ساعت ١٠ صبح تا ٢١ تعیین شد.

کد خبر 647341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.