حریق در کارگاه قلم‌زنی طعمه حریق شد/ محبوسی راننده در واژگونی کامیونت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از دو حادثه حریق در کارگاه قام‌زنی و محبوس شدن راننده کامیونت در حادثه واژگونی خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۸ شب گذشته _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ حادثه حریق در یک کارگاه قلم‌زنی واقع در شهرک نیک‌اندیش خیابان ارغوانیه به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۱۵ به محل حریق اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن، حریق مذکور را اطفا و از سرایت آن به منازل و کارگاه‌های مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: رشادت آتش‌نشانان در ورود به آتش و اطفا کردن تعدادی بشکه تینر و مقداری مواد شیمیایی، قابل توجه و تقدیر بود و باعث کمتر کردن خسارات مالی و جانی در این حریق شد.

واژگونی کامیونت در اتوبان شرق

وی با اشاره به حادثه‌ای دیگر، گفت: ۰۵:۵۷ صبح امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ حادثه واژگونی و احتمال محبوسی راننده خودروی کامیونت با بار صیفی‌جات در اتوبان کمربندی شرق پل روشن‌دشت به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

کاوه آهنگران اضافه کرد: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن‌سازی محل، راننده کامیونت را که آقایی ۴۲ ساله بود، آزادسازی کردند و تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

کد خبر 647333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.