رنگارنگ شدن المان‌ها و مبلمان شهری / احداث ۱۳ پارک در محلات مختلف

شهردار قرچک از رنگارنگ شدن المان‌ها و مبلمان شهری در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته ۱۳ پارک کوچک و بزرگ محله‌محور در محلات مختلف شهر احداث شده است.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جشنواره خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در قرچک اظهار کرد: به همت شهرداری قرچک، جشنواره خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در فضایی شاد و مفرح در زمین چمن ورزشگاه هفتم تیر برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

وی از رنگارنگ شدن المان‌ها و مبلمان شهری قرچک در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: یکی از عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ‌آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی مبلمان شهری می‌تواند فضاهای شهری را دگرگون کند و بر روح و روان شهروندان تأثیر مثبتی داشته باشد.

خرمی‌شریف اضافه کرد: رنگ‌آمیزی المان‌ها و مبلمان شهری شامل سطل‌های زباله، صندلی‌ها، وسایل بازی، نرده‌ها و بعضی پایه چراغ‌ها در حال انجام است. در رنگ‌آمیزی المان‌ها، مبلمان شهری و بوستان‌های مناطق سه‌گانه از رنگ‌های شاد و متنوع استفاده شده است.

وی با اشاره به گل‌کاری میدان‌ها، معابر و فضای سبز شهری، گفت: عملیات ساماندهی، واکاری و بازپیرایی فضاهای سبز رفیوژهای میانی خیابان‌ها، معابر و میدان‌ها اصلی و بوستان‌ها به منظور فراهم کردن زیبایی منظر شهر، آراستگی و پاکیزگی فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای کاشت گل‌های متنوع بهاری در حال اجرا است.

شهردار قرچک با اشاره به احداث ۱۳ پارک کوچک و بزرگ محله‌محور طی یک سال گذشته در محلات شهر افزود: اصلاح هندسی میدان‌ها و تجهیز ایستگاه‌های دوچرخه پارک خیام، ولی‌عصر (عج) و بعثت انجام شد.

کد خبر 647295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.