حمایت همه‌جانبه شهرداری کرمانشاه از سرمایه‌گذاران

شهردار کرمانشاه گفت: با همه ظرفیت و توان از سرمایه گذاران در شهر کرمانشاه حمایت می‌کنیم.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری شهرداری در سال جاری موفق شد ۳۱ طرح سرمایه گذاری را تعریف نماید و محل‌های آنها را مشخص و اسناد و مدارک آنها را آماده کند.

وی افزود: برآورد سرمایه گذاری را انجام دادیم و در چند نمایشگاه مرتبط نیز شرکت کردیم. تاکنون تعدادی از سرمایه‌گذاران نیز به کرمانشاه سفر کردند و چند تفاهم نامه نیز امضا شده است. به عنوان مثال با اتحادیه تعاونی عمرانی کشور در مورد ایجاد یک منطقه تجاری در کرمانشاه شامل چند برج و همچنین یک تفاهم‌نامه با هلدینگ بانک شهر در مورد یک مرکز تجاری اداری امضا شده است.

شهردار کرمانشاه گفت: در پارک شرقی طرح‌های گردشگری تعریف کردیم و تله کابین نیز به عنوان یکی از طرح‌های سرمایه گذاری و مطالبه شهروندان در حال پیگیری بوده و فقط نیازمند موافقت اصولی میراث فرهنگی است.

نوروزی افزود: طرح شهربازی که از مطالبات جدی و به حق شهروندان است را به طور جدی در دستور پیگیری داریم و امیدواریم بزودی این طرح به سرانجام برسد.

وی با اشاره به کمبود مراکز تفریحی و سرگرمی در شهر کرمانشاه گفت: با جدیت به دنبال احداث چندین مرکز تفریحی می‌باشیم.

شهردار کرمانشاه مجموع اعتبارات مورد نیاز طرح‌های سرمایه گذاری تعریف شده را هشت هزار میلیارد تومان دانست و گفت: تاکنون سرمایه گذاران متعددی مراجعه کردند و در همین زمینه مصوبه کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمانشاه را داریم و به زودی فراخوان نیز در این مورد خواهیم داد و از سرمایه گذاران سراسر کشور و خارج از کشور دعوت می‌کنیم به شهر کرمانشاه تشریف بیاورند و در طرح‌های شهرداری سرمایه گذاری کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری کرمانشاه سودآوری طرح‌های سرمایه گذاری را تضمین می‌کند.

شهردار کرمانشاه همچنین گفت: با تعدادی از بانک‌ها مذاکراتی انجام دادیم و تفاهم نامه امضا شده است که بانک‌ها با استفاده از امکانات پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای طرح‌های گردشگری این طرح‌ها را حمایت کنند.

نوروزی افزود: امیدواریم سرمایه‌گذاران محترم به شهر کرمانشاه بیایند و اطمینان داشته باشند در کرمانشاه بازار بسیار خوبی وجود دارد. به ویژه در حوزه تفریح و سرگرمی و کرمانشاه به دلیل مرکزیت در غرب کشور همواره محل تردد اهالی محترم استان‌های همجوار و گردشگران عراقی بوده است و می‌توانند از امکانات و مراکز تفریحی کرمانشاه استفاده کنند.

وی در پایان گفت: با همه ظرفیت و توان از سرمایه گذاران در شهر کرمانشاه حمایت می‌کنیم.

کد خبر 647294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام خدا را شاهد می گیرم عمده حرفهای ایشان در حد لفاظی و حرف باقی می ماند آقای رضائی شهردار سابق کرمانشاه دقیقاً دو سال تمام از این حرفها زد اما یک پروژه هم اجرائی نشد.