ذوب‌آهن ۸۳ _ نفت آبادان ۷۷/ کمبود بازیکن هم جلوی پیروزی ذوب‌آهن را نگرفت!

تیم بسکتبال ذوب‌آهن و نفت آبادان تمروز رو در روی یکدیگر به میدان رفتند که بازی با نتیجه ۸۳ بر ۷۷ به نفع ذوب آهن تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن و نفت آبادان امروز _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ در پنجمین بازی مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال در سالن ملت مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۸۳ بر ۷۷ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر اول: امتیاز اول را نفتی‌ها به دست آوردند، ذوبی‌ها تنها سه بازیکن روی نیمکت ذخیره خود دارند. شاگردان کوهیان بعد از پنج دقیقه که از بازی گذشت موفق شدند یک امتیاز پیش بیفتند. گاندو ها هرچه از بازی می‌گذرد، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. ارسلان کاظمی، فرید اصلانی و محمد حسین احمدی از مصدومانی این دیدار هستند. نفت یک امتیاز پیش افتاد، تایم استراحت گرفته شد. پرتاب ۳ امتیازی داورپناه وارد حلقه ذوب آهن شد، در نهایت کوارتر اپل با تساوی ۱۷ بر ۱۷ به پایان رسید.

کوارتر دوم: باوجود اینکه حضور تماشاگران نفت در این دیدار ممنوع است اما آن‌ها در سالن حضور دارند. ذوبی ها پرتاب‌های ۳ امتیازی خوبی می‌زنند و پیش می‌افتند. هوادار ذوب آهن پر قدرت تیم خود را تشویق می‌کنند، ذوبی ها اختلاف را زیاد مردند و درنهایت کوارتر دوم با نتیجه ۴۰ بر ۲۷ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر سوم: کوارتر سوم با امتیاز گیری ذوب آهن شروع شد، پرتاب ۳ امتیاز بازیکن نفت تبدیل به امتیاز شد. شاگردان کوهیان در کوارتر سوم عملکرد خوبی دارند و ۵۰ امتیازی می‌شوند. دوتیم در دقیقه هفت پنج خطا شدند. ذوبی ها قصد دارند شکست در خانه حریف را جبران کنند. کوارتر یوم با نتیجه ۶۰ بر ۴۶ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر چهارم: این کوارتر با امتیاز گیری نفتی‌ها شروع شد و در ادامه دو تیم پایاپای پیش رفتند. بازیکنان نفت آبادان اختلاف امتیاز را کن کردند. پرتاب ۳ امتیازی جعفری ذوب آهن را به امتیاز ۷۲ رساند. تعداد خطای فردی بازیکنان ذوب آهن زیاد است، این کوارتر هم با نتیجه ۸۳ بر ۷۷ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کد خبر 647244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.