درگیری کادرفنی تیم بسکتبال نفت آبادان با داوران +فیلم

بین دو نیمه دیدار حساس تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن و نفت آبادان در پلی‌آف لیگ برتر، کادرفنی نفت با داوران دیدار درگیر شدند و صحنه‌های ناخوشایندی در سالن ملت رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۶:۰۰ امروز _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و پالایش‌نفت آبادان در چارچوب بازی پنجم مرحله دوم (پلی‌آف) لیگ برتر به‌مصاف یکدیگر رفتند و نیمه‌اول این دیدار با برتری ۴۰ بر ۲۷ ذوب‌آهن مقابل نفت آبادان در سالن ملت اصفهان به پایان رسید.

تقابل ذوب‌آهن و نفت آبادان اما حاشیه‌هایی هم با خود به‌دنبال داشته و در فاصله پایان نیمه‌اول تا آغاز نیمه‌دوم، دقایق زیادی با درگیری همراه شد؛ این دیدار اما برخلاف مصوبه اخیر سازمان‌لیگ، حضور تماشاگران تیم میهمان را به‌دنبال داشت و همین مسئله باعث اعتراض شدید ذوبی‌ها شد.

در جریان این حواشی، مسئله عجیب‌تر درگیری کادرفنی تیم بسکتبال پالایش‌نفت آبادان با داوران و ناظر بازی بود؛ آغاز درگیری و تنش نیز از سوی مربی نفتی‌ها بود؛ آن‌هم درحالی‌که آبادانی‌ها نقض‌قانون کرده‌اند و ناظر بازی هم کوچک‌ترین دخالتی در این خصوص نداشته است. در ادامه با وساطت سایر مربیان این درگیری در نطفه خفه شد تا کار بالا نگیرد.

در ادامه لحظاتی از این درگیری را مشاهده می‌کنید که از زاویه دوربین ایمنا ثبت شده است؛

کد خبر 647238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.