دسترسی آسان‌تر به تپه‌های سیلک برای گردشگران نوروزی

شهردار کاشان از افزایش دو مسیر ورودی دیگر برای رفاه حال گردشگران و بازدیدکنندگان جهت بازدید از تپه‌های سیلک خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ایجاد دو مسیر ورودی برای گردشگران و بازدیدکنندگان از تپه‌های سیلک خبر داد و اظهار کرد: دو مسیر دسترسی دیگر برای گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از مجموعه تپه‌های سیلک جهت رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به همکاری شهرداری منطقه چهار با پایگاه میراث فرهنگی سیلک، افزود: علاوه برای دسترسی از طریق خیابان امیرالمومنین (ع)، گردشگران می‌توانند از طریق بلوار امیرکبیر و خیابان شاه حمزه به این اثر چند هزار ساله تاریخی دسترسی و از آن بازدید کنند.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: علاوه بر ورودی اصلی از طریق خیابان امیرالمومنین، یک ورودی دارای مسیر پیاده‌راه از سمت خیابان شاه حمزه و یک ورودی دیگر از طرف خیابان امیرکبیر نیز تعیین شده است.

بخشنده‌امنیه اضافه کرد: علاوه بر پارکینگ ورودی اصلی، دو پارکینگ جدید نیز برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی به تمهیدات مختلف ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و گردشگران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ساماندهی و توسعه پارکینگ‌های شهری یکی از اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

شهردار کاشان با اشاره به هدایت و ساماندهی امور مسافران توسط مدیران دو منطقه یک و دو شهرداری کاشان برای رضایت هرچه بیشتر مسافران، افزود: امسال نیز همانند سال‌های قبل شهرداری کاشان برنامه استقبال و اهدای هدیه‌ای به رسم یادبود به اولین مسافر نوروزی شهر کاشان را، تدارک دیده است.

کد خبر 647202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.