نفوذ سامانه بارشی به اصفهان / بارندگی‌ها در اواسط هفته اوج می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی از فردا بر استان خبر داد و گفت: شدت بارش از ظهر دوشنبه تا اوایل روز سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه خواهد بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و نفوذ سامانه بارشی از فردا بر استان است. بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از فردا بر استان، افزود: از اواخر وقت امروز در سطح استان افزایش ابر و فردا در بیشتر مناطق به ویژه نیمه‌غربی و جنوب استان وزش باد، رگبار باران، در ارتفاعات برف، مه رقیق و احتمال رعدوبرق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی رگبار پراکنده و وزش باد شدید تا اواخر هفته در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: شدت بارش از ظهر دوشنبه تا اوایل روز سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه خواهد بود، همچنین چهارشنبه در غرب و وقت پنجشنبه در بیشتر مناطق رگبار پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هفت درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: چوپانان با دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین‌میاندشت با دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 647194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.