افزایش ۸۰ درصدی توان رزم هوانیروز / بیش از ۸۰۰ قطعه بالگرد را تولید کرده‌ایم

فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش گفت: با تلاش‌های انجام شده، توان رزم هوانیروز را به ۸۰ درصد رساندیم و در حوزه نهضت قطعه‌سازی بیش از ۸۰۰ قطعه تولید شد و روی بالگردها استفاده می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در مراسم افتتاح موزه هوانیروز ارتش که صبح امروز _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: فرامین فرماندهی معظم کل همواره در هوانیروز در دستور کار قرار دارد و براساس دستورات امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ۳۱ طرح لبیک یا خامنه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده طی سال‌های اخیر، توان رزم هوانیروز را به ۸۰ درصد رساندیم و در راستای تحقق خواست مقام معظم رهبری در حوزه نهضت قطعه‌سازی بیش از ۸۰۰ قطعه تولید شد و روی بالگردها استفاده می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش، ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و تصریح کرد: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند که ایران اسلامی یکی دیگر از این کشورهاست، همچنین موشک‌های کروز روی بالگردها استفاده شده و در رزمایش‌های مختلف به کار گرفتیم که تعجب ناظران بین‌المللی را در پی‌داشته و آن‌ها بر توان بالای عملیاتی هوانیروز ارتش اعتراف کرده‌اند.

امیر سرتیپ خلبان قربانی با اشاره به خدمات هوانیروز در حوزه امداد و نجات، گفت: ما در ۳۰ استان امداد و نجات را انجام می‎‌دهیم و در کنار آن در بحث پیوند اعضا و انتقال اعضای اهدایی از نقاط مختلف کشور توسط هواپیمایی هوانیروز مشارکت داریم.

کد خبر 647167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.