رعایت ایمنی و ضوابط شهری در احداث بیمارستان کاشانی

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: به‌منظور رعایت ایمنی و ضوابط شهری در احداث ساختمان خیرساز بیمارستان کاشانی شهرکرد، لازم است مکاتبه با مراجع ذی‌ربط انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _ یکشنبه بیست و یکم اسفندماه _ در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال‌وبختیاری مجوزهای لازم به منظور استقرار مرکز درمانی شبانه‌روزی در شهر سردشت را اخذ کرده و مراحل قانونی انجام شده است تا طی مکاتبه‌ای با شبکه بهداشت لردگان تعیین ساختمان جهت احداث مرکز درمانی تسریع شود.

وی افزود: برای استقرار شبکه بهداشت شهرستان فلارد، مراحل اداری انجام شد تا برای افتتاح مرکز درمانی شبانه‌روزی در هفته سلامت همکاری لازم انجام شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: به‌منظور رعایت ایمنی و ضوابط شهری در احداث ساختمان خیرساز بیمارستان کاشانی شهرکرد، لازم است مکاتبه با مراجع ذیربط انجام شود.

سلیمانی تصریح کرد: احداث درمانگاه شبانه‌روزی در لیرابی شهرستان اردل باید از طریق مراجع قانونی در دستور کار قرار گیرد؛ احداث درمانگاه شبانه‌روزی در شهر دستنا نیز برای پوشش روستاهای قلعه تک و سلم از طریق مراجع قانونی در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: بر اساس پیگیری‌های مستمر یکی از خیران و مردم ساکن در روستای رستم‌آباد از توابع شهرستان اردل برای استقرار مرکز جامع سلامت در این روستا و قول مساعد مدیر شبکه‌های بهداشت وزارت بهداشت و درمان در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در تاریخ یکم اسفندماه سال جاری، لازم است مکاتبات و پیگیری‌های لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد انجام شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: به‌منظور افتتاح شبکه بهداشت شهر چلگرد در هفته سلامت نیازمند همکاری هستیم تا اقدامات لازم نسبت به افتتاح بخش نوزادان و بخش سی تی اسکن بیمارستان شهر اردل انجام شود.

سلیمانی با بیان اینکه اختصاص تجهیزات و توسعه مراکز «درمان‌بستر» شهرستان‌های بن و سامان نیازمند همکاری لازم است تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند، گفت: چگونگی استقرار پزشک و دندانپزشک در مرکز بخش شیدا در شهرستان بن باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت کمبود نسبت به استقرار دندانپزشک اقدام شود.

وی افزود: احداث ساختمان ستاد شبکه و مرکز درمانی شبانه‌روزی شهرستان خانمیرزا باید در دستور کار قرار گیرد، به منظور افتتاح کلینیک تخصصی باباحیدر پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبار در دستور کار قرار گیرد و نسبت به افتتاح بخش ام آر آی بیمارستان فارسان نیز اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 647153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.