کاشت بیش از ۳۰۰ نوع گل در باغ گل‌های اصفهان

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان گفت: در این مجموعه بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف کاشته شده است تا در نوروز ۱۴۰۲ میزبان شهروندان و مسافران نصف‌جهان باشد.

حسین وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال قبل از رسیدن فصل بهار، باز شدن گل‌های نرگس باغ گل‌های شهر اصفهان، همزمان با میلاد امام عصر (عج) و نمایان شدن شکوفه‌های درختان، آمدن بهاری زیباتر را نوید داد.

وی با بیان اینکه باغبانان کوشا و تلاشگر مجموعه باغ گل‌های اصفهان جهت هرچه بانشاط‌تر کردن این محیط برای بازدید شهروندان و مسافران کمر همت بستند، افزود: جهت استقبال هر چه بهتر از مسافران نوروزی، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از پاییز سال جاری، سه ماه متوالی تلاش کردیم تا نوروز زیبایی را به شهروندان و مسافران نصف‌جهان ارائه کنیم.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با بیان اینکه باغبانان این مجموعه ۵۰ روز کاری است که در حال گل‌کاری بر اساس طرح‌های مصوب کمیته فنی باغ گل‌ها زیر نظر مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان هستند، خاطرنشان کرد: این مجموعه با تنوع بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران شهر زیبای اصفهان است.

وی با بیان اینکه علاوه بر گل‌کاری ویژه جهت استقبال از نوروز ۱۴۰۲، سال جاری هرس ویژه بر اساس اصول باغبانی انجام شد که بر زیبایی‌های این مجموعه اضافه کرد، ادامه داد: انجام عملیات‌های ساماندهی و بهسازی فضای سبز، عمرانی، طراحی‌های جدید نیز در این مجموعه انجام شده است که در ایام نوروز از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ قابل بازدید خواهد بود.

کد خبر 647131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.