کاشت گل شب‌بو در محور میانی چهارباغ در آستانه نوروز ۱۴۰۲ + فیلم

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از کاشت ۴۵ هزار بوته گل شب‌بو و گل‌کاری محور میانی چهارباغ در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به اقدامات این منطقه سه شهرداری اصفهان در آستانه نوروز اظهار کرد: منطقه سه شهرداری یک منطقه ویژه گردشگری در دل اصفهان است که بیشترین حجم مسافران نوروزی را هر سال میزبانی می‌کند، به همین سبب با نزدیک شدن به ایام نوروز اقدامات تغییر و پاکسازی چهره شهر آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا آماده‌سازی و نونوار کردن مرکز شهر برای استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان در دستور کار قرار دارد و پس از هرس ویژه درختان در تمام میادین و چهارراه‌ها، گل‌کاری و ساماندهی فضای سبز انجام می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه المان نوری جهت زیبایی شهر و فلاورباکس برای ایجاد شادابی و زیبایی در ایام نوروز تهیه و نصب شده است، تصریح کرد: در حال حاضر المان نوری خیابان مشتاق در حال اجرا است و المان‌های خیابان سپه نصب شده است.

وی ادامه داد: برای زیبایی شهر در ورودی میدان امام علی (ع) و محور چهارباغ علاوه بر خانه‌تکانی و بسترسازی با ۴۵ هزار بوته گل شب‌بو، هفت‌سین ویژه‌ای در نوروز ۱۴۰۲ در میدان امام خمینی (ره) برای مسافران نوروزی نصب خواهد شد.

کلاهدوزان تاکید کرد: پاکسازی شهری در معابر عمومی، نظافت و شست‌وشوی سطح شهر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و نظافت شهری در اولویت اقدامات خدمات شهری منطقه سه قرار گرفته است.

وی از تکمیل پروژه پیاده‌روسازی خیابان چهارباغ خواجو و ضلع شرقی پل خواجو تا پل بزرگمهر از آذرماه جاری تا کنون خبر داد و گفت: سنگ‌فرش و جدول‌گذاری این محوطه با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اضافه کرد: پارک مشتاق در ضلع شرقی که دچار فرسودگی، خرابی و حادثه‌آفرینی شده بود، دوباره سنگ‌فرش شد.

کد خبر 647067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.