خرم‌آباد آماده استقبال از بهار است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: با اقدامات در دست اجرای این سازمان، امسال گردشگران و مسافرانی که به شهر خرم‌آباد سفر می‌کنند فضایی متفاوت را تجربه خواهند کرد.

احد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد به منظور استقبال از بهار در ورودی‌های شهر از انواع گل‌های فصلی استفاده می‌کند، به نحوی که تا ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی گل‌کاری در سطح شهر به پایان خواهد رسید.

وی از هرس منحصر به فردترین توتستان ورودی شهر از سمت کوهدشت خبر داد و افزود: در این توتستان از روش خاص هرس استفاده شده است، به نحوی که درختان در یک سطح قرار گرفته‌اند و به صورت سایه روشن از درختان زیتون و توت استفاده شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این نوع هرس و قرارگیری درختان یک نوع زیبایی خاص به این فضا می‌دهد و خردادماه پس از رویش کامل درختان همه همشهریان شاهد این زیبایی خواهند بود.

بیرانوند به نماد بُز کوهی در کنار رمپ پل آیت الله کمالوند در دیگر ورودی شهر اشاره کرد و گفت: در این بخش از شهر از المان بز کوهی به عنوان نماد استان لرستان استفاده شده است.

وی افزود: تلاش شده است به منظور فضاآرایی شهر از انواع گل‌ها و درختان مقاوم همانند ارغوان و گیاهان دارویی مانند اسطو خودوس و رزماری استفاده شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: در یکی از ورودی‌های شهر با استفاده از گیاهان و گل‌ها طرح «به خرم‌آباد خوش آمدید» طراحی شده است.

کد خبر 647054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.