ساماندهی فاز دوم آرامستان اراک در گرو تملک زمین

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: ساماندهی فاز دوم آرامستان که تاکنون بلاتکلیف مانده بود به محض تملک صددرصدی زمین آغاز خواهد شد و به این ترتیب عملیات اجرایی قطعه‌بندی که مشاور در حال طراحی آن است، آغاز می‌شود.

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای سبز آرامستان شهر ساماندهی و روشنایی آرامستان اراک، سنجان و کرهرود با نصب برج‌های نوری انجام شده است.

وی افزود: ساختمان‌های سرویس بهداشتی و اتاق نگهبانی برای فاز جدید آرامستان احداث و ۷۰ درصد از جداول فرسوده آرامستان اراک ترمیم شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اراک خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات اجرایی می‌توان به نقاشی و رنگ‌آمیزی حوض‌های آب، مخازن زباله و دیوارهای تمام آرامستان‌های شهر اشاره کرد.

آقازیارتی تصریح کرد: در نظر داریم سال جدید المان‌های جدیدی را در محوطه آرامستان نصب کنیم، یک ساختمان اداری جدید نیز در فاز یک آرامستان جانمایی شده است که در آینده نزدیک احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساماندهی فاز دوم آرامستان نیز که تاکنون بلاتکلیف مانده بود به محض تملک صددرصدی زمین آغاز خواهد شد و به این ترتیب عملیات اجرایی قطعه‌بندی که مشاور در حال طراحی آن است، آغاز می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: توسعه دوربین‌های نظارتی در آرامستان‌ها، راه‌اندازی دستگاه البسه‌سوز و دستگاه تصفیه آب که سال‌ها دچار مشکل بود، سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید و از دیگر اقدامات مهم سازمان بوده است.

آقازیارتی افزود: لازم به ذکر است که سال جدید مغازه‌های موجود در آرامستان اراک مجدد فعال خواهد شد، در این زمینه دو مناقصه برگزار شده است و بر اساس قراردادهای منعقد شده پیمانکاران سال جاری در این مجموعه مشغول به کار می‌شوند.

کد خبر 647046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.